Haluasin kuulla onko muilla samanlaisia ”oireita” jotka on joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi..
1.Ihme tuntemuksia tietyillä alueilla, siis niillä aluille mihin väkivalta sattui, se tunne tulee yhtä äkkiä. ihanku jouku tekis samat asiat taas uudestaan. en saa sitä tunnettä lähtemään pois!😭
2. Ihme kohtaukset. silloin en pysty olemaan missään ahtaassa tilassa tai yhtään kenenkään lähellä. Tunteen laukasee esim. syksyisin jos sataa ja on pimeätä tai alaston lapsi telkkarissa. esimerkkinä, kun hauskatkotivideot ohjelmassa oli video jossa lapsi oli alasti ja sen takapuoleen oli laitettu 5centtiä jokumies ääni kysyi sitten siltä lapselta että mikä sun pyllyssä on.. Tuli ikävät muistot mieleen siitä!!
3. outo tietoisuus etten muista kaikkea, joskus näen kuvia mitä en oikeen usko todeksi. tarkoitan etten voi uskoa että miulle niin ois käyny. OLENKO VAIN SEKOAMASSA VAI ONKO NOI PSYYKKEEN KÄSITTELEMIS TAPA KUN JOTAIN TRAUMAATTISTA ON SATTUNUT😐
4. mua alkaa ahistaa enkä pysty olemaan tilanteessa jossa mies tulee seläntaakse. esim. oppitunnit vaikeita jos miespuolinen opettaja kiertelee luokassa ja jää seisoo seläntakkse! Tulee olo etten voi kontroloida häntä ja hän voi tehäa mulle mitä vaan☹️
5. jos joku vanhempi mies osottaa välittämistä! esimerkiksi kun appiukko antoi jonkun pienen lahjan mulle tunsin oloni niin oksettavaksi!! vaikkei siinä pitäisi olla mitään pahaa!! 😐
kun ei minulle edes mitään omasta mielestä kovin vakaa sattunut :/ se juttu oli seuraavanlainen:
yks sukulais mies oli humalassa. olin noin. 3-5vuotias en muista sitä tarkkaan! muistan vain jotain että hän kopeloi mua sanotaanko nyt että alakerrasta. sen tarkemmin en muisa siitä tilanteesta mitään, muistan vain kun olin kysynyt häneltä miksi hän teki niin, vastaus oli että kyllä mä pesin kädet ja ilkeä nauru päälle!! sen tarkemmin en muista tilannetta. Olin kertonut myös vanhemmilleni heti sukulaisen luotapäästyäni asiasta. he muistaa sen että olin kysynyt heiltä hämillään miksi se sukulainen laittoi mun housuihin kätensän tai jotain sen tapaista ja olin muutenkin hämilläni!
en tiedä voiko tätä seuraavaa edes raiskauksen yritykseksi sanoa. ei ainakaan lainmukaan ollut muttakyllä sekin omat arpensä on jättänyt: me oltiin kaverin kanssa tulossa syksyllä mun tuttujen luota. me asuttiin silloin kerrostalossa. siinä kerros talossa on sellainen ulkona oleva eteinen ennenkui tulee lukollinen ulko ovi. käytävässä ei ollu valoja mutta yks meijän naapuri seiso erittäin kireät kiiltonahkahousut jalassa ja ihme nahka takki (??) päällä. se takki ei ollu kiinni kunnolla. aluks se ehotteli että me mentäs mun kaverin kanssa sen autolle ja ku me ei suostuttu niin sitte se ehotteli että mentäs sen kämpälle. samalla se hiplaili meitä. me lähettiin juoksee hissiä kohti ja se naapurin ukko tarttu mun kamua kiinni niin että se joutu rimpuoleen pois sen otteesta!! me päästiin hissiin ja sillein ettei se tullu sinne! me kerettiin myös sisälle ennenku se oli juossu meijän kerrokseen! mun mielestä toikin oli jo yritys vaikkei se ei kerenny tehä sellaista.
☹️ mut ei toikaan sinällään paha ole ku ei mua oo raiskattu, tai en muista sitä. mielikuvia on kyllä tullut ilkeämmistäkin tilanteista mutta kai ne on vaan jotain mielikuvitusta😑❓
onko kellään muulla samanlaisa ”oireita” asian käsittelemisen suhteen? vai oonko tulossa hulluksi! ☹️ mulla on vaan lisääntynyt nuo oiretta! en jaksaisi enää olla yksin!!☹️