Hyväksikäytetty, hylätty, sisimmässään yksinäinen
Kohta 18 tulee täyteen ja olen sit perjaatteessa vapaa lähtemään tästä ”koulukodista” jossa nyt asun. Käyn ihan tavallista päivälukiota ja luen siellä niin ahkerasti kun vaan voin ja jaksan. Mulla on muutama kaveri koulussa, ja oon muutaman kerran onnistunu rohkaisemaan itteni ja viettämään aikaa heidän kanssaan myös koulun ulkopuolella.
Vaikka kaikki voisi perjaatteessa olla hyvinkin, tuntuu etten jaksa enää mihinkään..
Mulla ei oo ketään oikeeta ystävää, johon vois nojata, kun ei jaksa. Yli kaksi vuotta olen saanut pärjät omillani, muutin se aika sitten kotoa pois.
Kotoa, jossa isäni joi kossupullon päivässä, löi mua, mun sisaruksia ja äitiä. Sitä on tapahtunut niin kauan kuin muistan ja mun ensimmäiset muistikuvat on niiltä ajoilta kun olin kolmen tai neljän vanha. Lisäksi isäni käytti mua hyväkseen kolme vuotta ennen kuin lähdin kotoa. Sitä tapahtui jatkuvasti, aluks lähes päivittäin, sit viikottain ja joskus tuli joa kaks viikkoa taukoa. Kun vaivuin masennukseen kotoa lähdön jälkeen vaikka päätin jättää kaikki menneet taakse ja aloittaa alusta, oli pakko kertoa asiasta. Viranomaiset nostivat isääni vastaan syytteen lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pahoinpitelystä. Siinä meni sitten välit perheeseen. Isäni pitää visusti huolen siitä, että myös muihin sisaruksiin ja äitiini on mahdoton saada yhteyttä.
Mulla on ollut yksi aikuinen tosi tärkeä ystävä. Oon pitäny häntä ehkä liiankin lähellä mua ja mun ”ongelmia”. Nyt näyttää siltä että meidän ystävyys alkaa tulla tiensä päähän ja että hän ei enää jaksa olla mun rinnalla kulkija ja kuuntelija. Ei hän niin ole sanonut. Meillä vain on mennyt jo pitempään huonosti- ja ollaan etäännytty paljon. 😭😭. Olen pettynyt itseeni ja siihen, että olen aiheuttanut hänellekin vaan paljon surua ja nyt käy näin..
Nyt on sisimmässä todella paha ja orpo olla. En jaksa koulun ja läksyjen jälkeen tehdä mitään…En tapaa enää oikeastaan ketään ja jos olen jonkun kanssa, on koko ajan orpo olla. Tuntuu ettei kukaan oikeasti välitä musta. Koulun lisäksi sosiaalinen elämä jää vähiin…
Murehdon usein menetettyä ystävyyttä, menetettyä perhettä ja kaikkea mistä olen joutunut luopumaan.
Ei tällasella elämällä voi olla järkeä, joka on vaan pelkkää menettämistä ja kaipaamista siihen mitä ei voi koskaan saada takaisin..
Nyt alkaa olla ite ihan lopussa, eikä kukaan tiedä eika saa tietää…😯🗯️
Mitä voin tehdä?😑❓
Kävin joskus psykologilla, muttei se mitään auttanut…Se tekee vaan työtään, eikäö oo ystävänä läsnä kun on oikeasti vaikeaa…😭