Sanon näin aluksi että tulette löytämään virheitä tästä kirjoituksesta. Noniin… En oikein tiedä mitä tehdä kun mun vanhemmat riitelee jatkuvasti. Kaikki meidän naapurit luulevat että meillä on kaikki mainiosti, mutta toisin on. Vanhempani riitelevät liki joka päivä ja se päättyy siihen että äitini alkaa itkeä että miksi hänellä on näin huono perhe☹️ yleisin syy tappeluun on raha. Meillä on paljon velkaa ja aiheuttaa stressiä erittäin paljon. Isäni on invalidi ja hänelle kävely on vaikeaa. Isä menetti työnsä ja äitini joutuu tuomaan leivän pöytään. Tämänpäiväisen riitelyn ansiosta jopa isäni alkoi itkeä. Me lapset joudumme lohduttamaan vanhempiamme joka tappelun jälkeen. Koulussa minulla on vaikeaa koska minua siellä kiusataan. 7 luokalla se oli fyysistä jonka seurauksena jopa käteni murtui, ja koulumme opettajat eivät tehneet mitään. Nyt olen 8 luokalla ja kiusaus on henkistä. Minua haukutaan joka päivä jotenkin☹️. usen kiusaajat huutavat kesken tunnin minulle jotain esim:homo, opettaja ei reagoi mitenkään. Nyt näen elämäni turhana ja joskus tekisi mieli vain kuolla 😞 olen yrittänyt puhua jollekkin aikuiselle mutta en uskalla sillä tiedän että saisin turpaani sen jälkeen niinkuin kävi kaverilleni. 😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.