Humala ja väkivalta
Olen normaalisti rauhallinen ihminen, en edes suutu helposti. Tämä muuttuu alkoholin vaikutuksen alaisena, suutun helposti ja olen jopa väkivaltainen mutta en tarkoituksellisesti. En vain hallitse voimankäyttöäni itsepuolustus tilanteissa. Olen aiheuttanut fyysisiä vammoja lähimmäisilleni humalassa ja se kaduttaa järjettömästi.. Häpeä ajaa minut maan alle, en enää uskalla näyttäytyä ihmisten ilmoilla.
Olen kärsinyt nyt pahasta masennuksesta ja vaikeasta ahdistuksesta jo parin kuukauden ajan aktiivisesti. Tätä aikasemminkin oli mutta ei näin pahassa muodossa. Olen lopettanut nyt alkoholin käytön kokonaan mutta lipsahdus johti niin ikävään tilanteeseen muutama päivä sitten, etten oikeasti tiedä mitä tekisin. Suoraan sanottuna; pelkään ja häpeän niin, että erakoidun tätä menoa.
Onko muilla tämmösiä tapauksia ollut? Olen siis miespuolinen henkilö enkä miellä itseäni ’naistenhakkaajaksi’. Enemmän olen kokenut väkivaltaa kauniimman sukupuolen edustajien puolesta mutta itsepuolustus tälläisessa tilanteessa on tosiaan aiheuttanut näkyviä jälkiä. Olen siis muiden ihmisten mielestä ’naistenhakkaaja’.