Hulluksi ihastuksen takia

Hulluksi ihastuksen takia

Käyttäjä _gugga_ aloittanut aikaan 07.02.2005 klo 15:37 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä _gugga_ kirjoittanut 07.02.2005 klo 15:37

Ää…..apua papua!!!!

Moon kohta tulossa hulluks! Tai siltä ainakin tuntuu. Mä ihastun sillain aika harvoin tosissani ja nyt mulle on käynyt niin. Löysin baarista aivan ihanan ihmisen ja hitaita tanssittiin ja käsikädessä pois käveltiin. Ollaan nyt sen jälkeen soiteltu ja mailailtu, mut en oo varma et mitä se nyt oikein ajattelee ja mua niin ahdistaa!!!
Oon sille kyl sanonu, etten kadu mitään, mitä sillon tapahtu ja ku kysyin siltä et katuuko se, se ei vastannut mitään ☹️ Tosi ahdistavaa ku ite tykkää niin paljon ja ei tiedä yhtään mitä se ajattelee. Lähetin sille sellasen tutustumis maili jutskan missä kysyttiin kaikkee mahollista….myös oletko ihastunut. Tähänkään se ei vastannu. Ja ite vastailin myös niihin kysymyksiin rehellisesti. Kerroin et oon ihastunu jne. Oon oikeesti tulossa kohta ihan hulluksi! Ja ku en haluais sillain tyrkyttää enkä niinku kuumottaa kysymyksillä. Varsinkaan tollasilla kysymyksillä, ku ei niihin oo ollenkaan vastannu. Mä en tiiä mitä tehä!? Osaisitteko neuvoo?
En pysty ajattelemaan muuta ku sitä ja sitä iltaa. Haluaisin niin vastauksia, mut se ei anna niitä mulle. Toivoisin, että jos se ei oo kiinnostunu, niin edes sanois sen suoraan. Sekin olis parempi ku tää ettei tiedä mitään ☹️
Niin ahdistavaa…niin ahdistavaa!!!!

Käyttäjä pegaso kirjoittanut 07.02.2005 klo 17:48

Moi. Mulla on ihan sama ongelma kuin sullakin 😟 Paitsi että ollaan tunnettu tämän pojan kanssa pienestä asti ja se on mua muutaman vuoden nuorempi... Ja molemmat on hirveän ujoja.

Meidän vanhemmat on tuttuja keskenään ja ne sitten tietysti puhelee kaikkea minusta ja tästä pojasta. Tämän pojan äidiltä olen kuullut että se tykkää musta 😀 Mutta silti en ole varma asiasta ja olenkin nykyään koko ajan ihan jossain muussa maailmoissa kun mietin tätä juttua. En pysty keskittymään mihinkään, ruoka ei maistu, unta ei tule jos vain olen nähnyt hänet ja masennus on hirvittävä. Tuntuu että nyt on elämäni tärkein asia käsillä enkä osaa tehdä sille mitään.

Kunpa tosiaan tietäisi mitä toinen itsestä ajattelee. Mieleeni on tullut sekin, että ihastukseni vain säälii minua ja on siksi minulle mukava. Mutta toisaalta en usko siihen itsekään, se vain tulee mieleen synkimpinä hetkinä ☹️

Mutta ehkä pitäisi itse kysyä suoraan toiselta, mitä mieltä tämä on. Että pitäisikö jatkaa pidemmälle vai lopettaa koko juttu ennen kuin se kunnolla alkoikaan. Ehkä silloin saisimme mielenrauhan? Mutta tiedän ettei se ole maailman helpoin asia kysyä toiselta sellaista asiaa. Mutta helpompaahan se varmasti olisi kuin tämä jatkuva itsensä kiduttaminen miettimällä asiaa. 🙂👍

Käyttäjä _gugga_ kirjoittanut 09.02.2005 klo 13:11

On meillä vaikeesti asiat ☹️

Mulla on sellanen tilanne, et kysyin siltä. En näin suoraan, mut mailissa ja viestillä. Mut se ei vaan vastaa...ei mitään ☹️
Sanoin sille, et voi ihan suoraan sanoo mitä ajattelee ja senki jos se oli vaan sellasta kännihöpöilyä. Et en loukkaannu! Mut ei vastannut mitään ☹️
Nyt jotenki tuntuu et oon ahistellu kysymyksillä liikaa ja se pelästy, enkä kuule siitä koskaan enää mitään ☹️ tuntuu et tein elämäni virheen!
Niin ahdistavaa ku niin tykkäsin siitä! Aivan ihana ihminen! Enkä saa sitä iltaa ja henkilöä pois mielestä! Vaikka haluaisinki. Oon itelle yrittäny toitottaa et "ei sille voi mitään. Kyllä elämä jatkuu" mut silti tuntuu niin pahalta.
Nyt jotenki toivon, etten olis ees ihastunu! inhottavaa ☹️

Mut ehkä sun kannattaa puhuu sille...ja jos sen äidiltäki oot kuullu et se tykkää. Uskon, että tykkää, mut se ei vaan ehkä osaa ja kehtaa sanoo sitä. Pelkää samoja asioita kun sinäkin. Luulisin.

Mut voimia ja rohkeutta sinulle 🙂🌻

Käyttäjä _gugga_ kirjoittanut 11.02.2005 klo 12:02

heippatihei!

Ajattelin vaan ilmottaa et sain sen ihmisen kans nyt onneks asiat jotenki selvitettyy 🙂
Kauheesti pyyteli anteeks ettei oo vastaillu...on kipeenä ja tosi väsyny. Mut sovittiin et kavereita ollaan ainaki. Ja eihän sitä oikein muuta voi heti ollakkaa ku ei niin hyvin tunneta sillain. Mut tästä on hyvä lähtee!
Kannattaa sunki puhuu sen sun ihastuksen kanssa. Uskon et sillain asiat selvii. Niin mullekki kävi =)

Tsemppiä 🙂🌻

Käyttäjä pegaso kirjoittanut 01.03.2005 klo 12:15

Heippa taas! Ajattelin minäkin kertoilla mitä tälle mun jutulle kuuluu 🙂 Nyt kun on jotain kertomista, tai no... Me taas tekstailtiin ja mä kysyin että onko se unohtanu ihan mut ja että se kertois jos ei tykkäis että tekstaillaan jne. Ja se kertoi että ei oo unohtanu mua 😳 ja ettei sillä oo mitään sitä vastaan että tekstaillaan 😋 Mulle tuli hyvä mieli siitä.

Toivottavasti sullakin menee hyvin tämän ihastuksesi kanssa 😀 Ihanaa kevään odotusta 🙂🌻