Hulluksi ihastuksen takia
Ää…..apua papua!!!!
Moon kohta tulossa hulluks! Tai siltä ainakin tuntuu. Mä ihastun sillain aika harvoin tosissani ja nyt mulle on käynyt niin. Löysin baarista aivan ihanan ihmisen ja hitaita tanssittiin ja käsikädessä pois käveltiin. Ollaan nyt sen jälkeen soiteltu ja mailailtu, mut en oo varma et mitä se nyt oikein ajattelee ja mua niin ahdistaa!!!
Oon sille kyl sanonu, etten kadu mitään, mitä sillon tapahtu ja ku kysyin siltä et katuuko se, se ei vastannut mitään ☹️ Tosi ahdistavaa ku ite tykkää niin paljon ja ei tiedä yhtään mitä se ajattelee. Lähetin sille sellasen tutustumis maili jutskan missä kysyttiin kaikkee mahollista….myös oletko ihastunut. Tähänkään se ei vastannu. Ja ite vastailin myös niihin kysymyksiin rehellisesti. Kerroin et oon ihastunu jne. Oon oikeesti tulossa kohta ihan hulluksi! Ja ku en haluais sillain tyrkyttää enkä niinku kuumottaa kysymyksillä. Varsinkaan tollasilla kysymyksillä, ku ei niihin oo ollenkaan vastannu. Mä en tiiä mitä tehä!? Osaisitteko neuvoo?
En pysty ajattelemaan muuta ku sitä ja sitä iltaa. Haluaisin niin vastauksia, mut se ei anna niitä mulle. Toivoisin, että jos se ei oo kiinnostunu, niin edes sanois sen suoraan. Sekin olis parempi ku tää ettei tiedä mitään ☹️
Niin ahdistavaa…niin ahdistavaa!!!!