hukassa itsensä kanssa
Mä mietin jonkin aikaa ennen kun uskalsin alkaa puhuun tästä.. Mulla on ainakin omasta mielestäni tosi arkaluontoinen ongelma mun miesystävän kanssa, ja häpeän itseäni sen takia.. En tunne itseäni. 😞 Halusin kysyä onko kellään muulla tällaista ongelmaa, ja olisiko teillä jotain auttavaa sanomista mulle?
Juttu on niin, et mä en pysty kattoon mun miesystävän (jonka oon tuntenu 4 vuotta) kanssa elokuvia tai mitään ohjelmia missä joku mua kauniimpi nainen näyttää edes rintojaan. Tiedän, etten ole kaunein nainen maan päällä, eikä niin kuulukaan olla. Musta vaan tuntuu kuin mun mies ei haluais mua tarpeeks, ei niinkuin se haluais sitä kauniimpaa. Mä ajattelen järkevästi, et se kuitenkin on mun kanssa, ja meillä on loistavaa seksiä.. mut sillä hetkellä mun pää sekoaa ja musta tuntuu kuin olisin rumin eukko maan päällä, ja et mun mies aattelis et kumpa sais ton ni vois heittää ton nykysen mäkeen. Tää sattuu meihin molempiin ja mä olen aivan hukassa. Välillä mietin että oonko mä vielä aivan lapsi, joka ei oo valmis mihinkään. Mut mä kuitenkin rakastan mun miestä koko sydämestäni, eikä siitä enää palata lapsuuteen.
Mä toivon et joku kertos mulle mitä mun pitäs ajatella, miten terveet naiset tollasessa tilanteessa ajattelee? 😯🗯️