HMM…

HMM...

Käyttäjä Vihreäsilmä aloittanut aikaan 07.05.2006 klo 13:10 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Vihreäsilmä kirjoittanut 07.05.2006 klo 13:10

Tylsää.. Musta tuntuu, että mulla ei oo oikeutta kirjottaa tänne, ko vaan valitan aina kaikesta,, kotonaki aina tahon valittaa.. hmm.. Mun pitää aina oikeen keskittyä hirveenä, että tekstistä tulis järkevää.
Tuntuu että aina pitäs vaan pinnistellä ja ponnistella joka asiassa, eikä jaksas.. Pitäs yrittää olla ystävällinen jne.. Tai minun vikahan se oon ko yritän pinnistellä.. eihän mun tarttis. Mutt, sit mä lopetan kaiken tekemisen , jos en tee sitä.. 😑❓
Musta tuntuu että kaikki rupee vihaan mua, jos oon oma itteni. Niihän ne rupee, ku puhun aina `valittamalla` kaikesta.. hmm.. Nyt mä tiiän mistä tää mun masennus johtuu, siitä ku mulla on niin huono itsetunto. mul ei oo mitään omaa juttua, ei oikeen mitään mistä tykkäisin (työtä tai yleesäkkään mitään paljo harrastuksii) ko vertaan muihin.. ☹️ Sitmä ahistun kavereitten seurassa, ko ne puhuu omat jutut läpi ja mulla ei oo mitään kerrottavaa.. 😞 Mä en tykkää itestäni.. Joo tuo alku on vähä sekavaa tekstiä, mut ei voi mitään.. kirjotelkaa muutkin..