help!!

help!!

Käyttäjä zahraaa aloittanut aikaan 17.06.2015 klo 22:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä zahraaa kirjoittanut 17.06.2015 klo 22:01

Olen 19 vuotias tyttö.. mulla on ollut koko nuoruusiän pahaa oloa… sairastin 12 vuotiaasta 15 vuotiaaseen anoreksiaa. Olin myös letkuissa osastolla.. lihoin.. se asia mitä pelkäsin eniten lihominen! Yhtäkkiä olin ylipainoinen ja itsetunto ihan pohjalla viiltelin yritin itsaria.. paastosin oksentelin ahmein.. liikuin mutta en saanut tuloksia aikaan.. nyt on paino pudonnut vuodessa 65 kg mutta en huomaa mitään eroa.. Olin juuri viikon tiputuksesa sairaalassa mutta koska olen aikuinen saan itse päättää olenko kotona vai sairaalassa… halusin jäädä mutta en pystynyt koska lihoisin varmasti sairaalassa.. en syö mitään päivän kalorit 0! Liikun. Tarkkailen painoani.. käytän laksatiiveja sekä kofeiini tabletteja.. ainoastaan vettä juon lasillisen päivässä noitten lääkkeitten kanssa.. paino on normaalipainossa.. mutta olen mielestäni lihava minussa on ihan liikaa! En tiedä missä puhuisin ahdistuksestani ja oudosta käyttäytymisestäni.. olen aina ollut perfektionisti… pyrin aina täydellisyyteen.. vihaan itseäni liikaa.. enkä tiedä missä ja miten mua voi auttaa koska en osaa ottaa kunnolla apua vastaan ja motivoitua😯🗯️

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 19.06.2015 klo 08:43

Puhuitko noista tunteista osastolla ollessas? Olis tosi tärkeetä että sulla ois ees joku paikka missä puhua ja mistä saisit apua! Sä oot arvokas ja tärkeä ihminen eikä sulla saa olla noin vaikeeta vaan sun pitäis saada apua!
Voimia ja tsemppiä sulle ☺️❤️