Voiko olla mahdollista että noi sun "harhaluulot" olisivat vaan huonoa itsetuntoa😑❓
Itse en kyllä ajattele että joku haluaa minut tappaa tms. mutta jostain syystä uskon että kaikki ihmiset ympärilläni puhuvat minusta vain pahaa ja nauravat seläntakana tms.
Ite kyl pelkään kanssa että entäs jos sairastun johonki skitsofreniaan tai menen psykoosiin tms. mutta onhan se aika kaukaa haettua kuitenkin. Mun psykologi ainakin sanoi kun mulla on siis paniikkihäiriö, että ihminen jolla on jotain mielenterveydellisiä ongelmia alkaa väkisinkin ajatella että hänelle tulee kaikkea muita mielenterveysongelmia kuin mitä hänellä oikeasti on.. Se on ihan normaalia, mutta kannattaa muistaa kuitenki että jos sulla joku mielenterveydellinen sairaus on, että se nimenomaan on ihan yksilöllinen sairaus!! 🙂
Vähän sama asia, kun jos pelkäät että sulle tulee flunssa niin ethän silloinkaan ajattele että "no mutta tuleekohan syöpäkin nyt??"
Mut oon huomannu että kaikki kauhuelokuvat yms kannattaa jättää pois. Ne ainakin tulee mulle uniin ja saatan sitten noista painajaisista ahdistua päiväkausiksi, nyt en ole katsonut kauhuleffan leffaa vuoteen, ja välillä vieläkin pelottavimmista tulee jotain kohtia mieleen mutta on ainakin helpottanut, mä kun olen niin herkkä että just kaikilla elokuvilla, musiikilla yms. on mulle tosi suuri vaikutus!
Joskus siis kun vielä noita katsoin ni ajattelin koko ajan että "no nyt se mörkö tulee tuolta nurkan takaa" 😀 ☺️