Haluan vain pois.

Haluan vain pois.

Käyttäjä MSP aloittanut aikaan 01.02.2017 klo 00:05 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä MSP kirjoittanut 01.02.2017 klo 00:05

3.krs ei ihan riitä, mutta haluan pois, mikään ei enää toimi😑❓

Käyttäjä Larus kirjoittanut 13.02.2017 klo 13:23

Moi MSP!

Haluisitko kertoa enemmän?🙂

Käyttäjä MSP kirjoittanut 14.02.2017 klo 16:51

Larus kirjoitti 13.2.2017 13:23

Moi MSP!

Haluisitko kertoa enemmän?🙂

Tarinasta tulisi liian pitkä, enkä itsekkään osaa kaikkea äkkiseltä ajatella. mutta tuon kun kirjoitin, syyn muistan, mutten sitä, että tuon kirjoitin. Olin aika päihtynyt, jos olisin korkeammalla asunut olisin varmaan hypännyt (ja mun tuurilla jäänyt eloon) Mun elämä on toisinaan tosi impulsiivista ja spontaania (itsemurha-yritykset ja 10:ssä sekunnissa tehdyn "suunnitelman" toteuttamiset) päässä "napsahtaa" tavallaan. Osittain pelkään itseäni ja sekoamisiani, koska silloin en hallitse itseäni sanojani ja tekemisiäni. Tämä taas jälkeenpäin aiheuttaa häpeää olin sitten yksin taikka ihmisten keskuudessa (julkisesti tämä käynyt kerran, riekaloin kaikki paperit, raaputin kämmeneni rikki, löin nyrkkiä seinään ja ehkä jotain mitä en muista mahd. huutoa ja kiroilua) Ei varmaankaan ole yllätys, että hankalissa(ahdistavissa) tilanteissa selviydyn itsetuhoisuudella ja aggressiivisuudella.

Ihmiset joille olen laajemin kertonut asioistani ovat sitä mieltä, että kuulostaisi hiukan kakssuuntaiselta taikka epävakaalta persoonallisuudelta. Mutta ehkä tähänkin on tulossa vielä tämän vuoden puolella tietoa, koska ensiviikolla aika kriisikeskukseen. 🙂🌻 Se jännittää ja ahdistaa, mutta haluan sinne mennä, haluan ratkaista ongelmani ja saada elämääni suunnan tämän masentuneisuuden ja loputtoman ahdistuksen ja epävarmuuden keskellä.

Toisinaan haluan oikeasti kuolla, toisinaan haluan vain sen hetkisen olon pois 🤕

Käyttäjä Larus kirjoittanut 06.03.2017 klo 17:52

Moi taas MSP🙂

Tosi hyvä että oot valmis tekemään sen eteen hommia että asiat menisi paremmin. Pidä tuo! Toivottavasti sait kriisikeskuksesta apua tai opastusta. Toivon et sinulla alkaisi tulla hiljalleen parempi olo🙂 Älä tee itelles mitään ikävää, oot arvokas!