Haluan vaan olla hyvä ihmine

Haluan vaan olla hyvä ihmine

Käyttäjä suzuux aloittanut aikaan 27.11.2015 klo 22:00 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä suzuux kirjoittanut 27.11.2015 klo 22:00

Mun ongelma n käytännössä se, et haluisin olla hyvä ja pidetty ihminen, sellanen joka ois ymmärtäväinen, ei koskaan ajattelua/tekis mitään pahaa, olis vaan hyvä ja ihana ihminen. Mut mä en oo mä mikään aina kaiken. Enkä oo pidetty, pelkään tosi paljon olla oma itseni, kun tuntuu etten riitä yms. Mä en vaan enää jaksaa vihaan itteeni niin paljon, voisko joku pliis auttaa?

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 28.11.2015 klo 19:04

Sä oot omalla tavallas hyvä. Ja joku varmasti pitää susta. Auttaisko, jos ensin sinä opettelisit pitämään ja arvostamaan itseäsi? Silloin muutkin voivat varmemmin.

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 28.11.2015 klo 21:01

Moi suzuux,

Hienoa että pyrit olemaan ymmärtäväinen ihminen. Itseään ei kannata vihata. Se voi monesti heijastua myös siinä, miten käyttäytyy toisia kohtaan, sillä itsensä vihaaminen on monesti hyvin kuluttavaa. Kannattaa myös olla armollinen itselleen - jokainen tekee virheitä eikä pysty joka hetki olemaan sitä, mitä haluaisi olla. 🙂

Sä riität varmasti omana itsenäsi! On hienoa pyrkiä kohti parempaa, mutta sä olet aivan mittaamattoman arvokas ja ainutlaatuinen juuri sellaisena kuin olet. Itsensä vihaamisesta voi päästä eroon, ja siitä voi puhua vaikka terkkarin kanssa. Kun sitä saa vähemmälle, alkaa monesti jaksaakin paremmin elämää. Se on oikeasti aika kuluttavaa taistella riittämättömyyden tunteita ja itsevihaa vastaan. Mutta sä voit varmasti päästä niistä eroon, vähitellen, opettelemalla pitämään myös itsestäsi. Sussa on varmasti paljon sellaista, mitä voi rakastaa. 🙂

Tsemppiä ja halauksia! ☺️❤️

Käyttäjä Niina99 kirjoittanut 28.11.2015 klo 21:12

Mulla on vähän samaa☹️ mun mielest sun pitäs vaa olla oma ihana itsesi! 💕 Oot hyvä just sellaisena kuin oot. En osaa oikeen enempää sanoo:/ jaksamisii!💕😊

Käyttäjä suzuux kirjoittanut 29.11.2015 klo 14:46

sarjetty:
Kiitos nyt rohkaisevasta kommentista. Mä koitan yrittää pitää itsestäni, mutta se ei oo kovin helppoo varsinkaan, kun asun pienellä paikkakunnalla niin täällä ihmiset ei jotenkin osaa olla positiivisia muutoksia kohtaan yms. Mutta kiitos nyt vielä.
Villikettu:
Hei kiitos tosi paljon tästä vastauksesta. Mä lupaan yrittää jaksaa, vielä kerran. Tiedän, että itseviha on kuluttavaa ja mä yritän päästä siitä eroon. Kiitos nyt vielä.
Niin99:
Kiitos viestistä ja rohkaisusta. Ja mä yritän olla oma itseni, mutta niin kuin sä varmaan tiedät niin se ei ole kovin helppoa. Mutta kiitos ja tsemppii ja jaksamisii sullekin.