Haluan pois

Haluan pois

Käyttäjä Jennimilla aloittanut aikaan 17.08.2013 klo 00:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Jennimilla kirjoittanut 17.08.2013 klo 00:22

Tuntuu että oon ihan yksin. Yritän esittää parantuvaa vaikka asiat menee yhä huonommin. En jaksa. Haluan pois. Pois. Pois. Pois. Kuolla. Ei noi pillerit auta.. En osaa elää. En ansaitse elää. Pois. Pois. Pois.

Käyttäjä Tiitus kirjoittanut 17.08.2013 klo 11:32

älä nyt noin ajattele. itten oon kiertänyt osastoilla ja laitoksissa ympäri suomea
,ja tässä mä nyt oon,viimeistä vuotta laitoksessa,kädet ja jalat täynnä arpia! TSEMPPII (: ite selvisin lääkkeillä,ja ystävän tuella!!

Käyttäjä ae992 kirjoittanut 19.08.2013 klo 21:02

Et ole yksin!🙂 Voit varmasti saada apua murheisiisi jos vain uskallat pyytää. Huumeiden käyttämistä en kuitenkaan kannata, onhan se laitonta ja hengenvaarallista. Mutta lopettakaa huumeet(jos ette jo ole)ja menkää puhumaan murheistanne esimerkiksi lääkärille tai psykologille.🙂🌻

Käyttäjä mielentakia kirjoittanut 23.08.2013 klo 10:49

Kyllä ansaitset! Henkesi on tärkeä varmasti monelle. Ole vahva, niin on moni muukin kyennyt olemaan ja varmasti sinäkin! Olet tärkeä. Jaksa yrittää, se kyllä palkitaan vaikka nyt ei tuntuisikaan siltä!

Käyttäjä minävain123 kirjoittanut 23.08.2013 klo 17:08

Et todellakaan ole yksin! Et saa koskaan unohtaa sitä!
Sinulla on varmasti paljon ystäviä ja perhe joka välittää sinusta todella paljon! Pidä pää ylhäällä ystäväiseni! Olen varma, että kaikki järjestyy.

Koskaan ei saa luovuttaa, oli asia sitten mikä tahansa!
Tunnen sydämmessäni, että sinulla on varmasti paljon voimaa ja selviät! Pysyttele vahvana, älä anna muiden ihmisten/asioiden koskaan viedä sinua ''mennessään''!
Näytä itsellesi ja muille, että olet vahva ja pystyt vielä ponnistamaan! Elämäsi on liian kallis ja liian arvokas hukattavaksi.
Tekstistä päätellen, olet vielä nuori, sinulla on koko elämä edessäsi!

Älä koskaan luovuta, stay strong! ☺️❤️