Haluan kuolla

Haluan kuolla

Käyttäjä Tanssijatar123 aloittanut aikaan 03.09.2021 klo 20:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tanssijatar123 kirjoittanut 03.09.2021 klo 20:38

Oon pakkohoidossa ja yritin jemmata lääkkeitä itteni tappamista varten mut hoitajat huomas sen. Tänään hakkasin mun päätä seinään ja päädyin lepositeisiin. En jaksa tätä enää. Päätin lopettaa syömisen.

Käyttäjä Saapas_Amanda (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 27.09.2021 klo 18:11

Hei. On tosi surullista lukea, että voit huonosti. Hyvä, että olet saanut pahaan oloosi hoitoa. Toivottavasti siitä hoidosta on sinulle lopulta apua, vaikka tuota tekstiä kirjoittaessa sinusta ei ole varmaan siltä tuntunut. Toivottavasti vielä löydät syyn jatkaa elämääsi. Hoitajat ovat siellä sinua varten. He haluavat tarjota sinulle parhaan hoidon. He ovat siellä kuuntelemassa sinua.  Älä jää yksin ajatustesi kanssa vaan anna ammattilaisten auttaa sinua.

Toivotamme sinulle parasta mahdollista vointia.

Terveisin: Mäntyharjun Saapas Amanda ja Ammi

Käyttäjä Adrian kirjoittanut 04.10.2021 klo 17:21

Rukoilen puolestasi ! Yritä luottaa lääkäreihin ja anna itsellesi mahdollisuus. Voit palata vanhaan elämääsi milloin tahansa. On paljon vaikeampaa alkaa muuttua ja siirtyä eteenpäin. Onnea!

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 6 kuukautta sitten. Syy: Haluaisin lisätä kertomukseeni
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 6 kuukautta sitten. Syy: Tekstissä olevat virheet
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 6 kuukautta sitten. Syy: Huono suomen kielen taito
Käyttäjä Anni_saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 13.10.2021 klo 18:33

Kiitos viestistäsi. Todella rohkeaa, että olet laittanut viestiä tänne. Se kertoo mielestäni rohkeudesta ja siitä, että tilanteessasi on toivoa.  Minulle tuli mieleen, että mistä asioista sinä saat iloa. Suosittelen sinulle kertomaan rehellisesti ja rohkeasti tilanteestasi omahoitajallesi tai ohjaajalle kenen kanssa olet puhunut asioista. Voisi lähteä yhdessä hoitajan tai psykiatrin kanssa miettimään asioita joita todella haluat elämääsi. Voit tuoda esiin ne asiat, jotka ovat sinulle vaikeita, mutta myös ne asiat joita haluaisit toteuttaa, mistä olet unelmoinut tai mitkä ovat ovat sinulle olleet tärkeitä. Olet arvokas ja tärkeä. Tästäkin on mahdollista päästä yli. Terveisin Anni nettisaapas Helsinki

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 6 kuukautta sitten. Syy: Tarve korjata
Käyttäjä Hyytynyt86 kirjoittanut 31.01.2024 klo 10:14

Olen harkinnut jo jonkin aikaa kaasuttaa itseäni autoon pakokaasulla! On rahaongelmia ja apua ei ole, en jaksa, haluan vain pois ja muutenkin masentunut jo pitkään ja nyt tuli seinä vastaan.