Halua on elää muttei siihen syytä

Halua on elää muttei siihen syytä

Käyttäjä Mä2 aloittanut aikaan 31.07.2013 klo 22:54 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Mä2 kirjoittanut 31.07.2013 klo 22:54

Yksinkertasesti kirjotin tänne vähän mun elämästä , mutten voinu muutaku pyyhkii sen pois , en pysty avautuu ku ei kukaan tajuaisi kuitenkaan. Elämänilo lähti mulla ei oo mitään, enään

Käyttäjä pesco kirjoittanut 09.08.2013 klo 21:22

Hmm... Vaikea sanoa mitään kun ei tiedä tilanteesta paljoa. Ei toki ole pakko mitään kertoakkaan 🙂

Oletko koulussa tai töissä, väsyttääkö se vai saako siitä sisältöä päiviin? Onko sinulla jotain tärkää ihmistä jonka kanssa puhua tai viettää muuten aikaa? Mitkä pikku asiat voisvat piristää päivää, niin kuin päivällä elokuvaan meneminen.. Illalla keikoilla käyminen. Usein huomaa kuinka pienet asiatkin voi vaikuttaa omaan oloon. Ja yksin ei kannata jäädä :3

Pitäisi siis saada joku asia, mihin tarttua kiinni. Joku mistä pidät. Ehkä sen avulla elämästä tulisi mielekkäänpää ja sisältörikkaanpaa. Voimia ja haleja!

Käyttäjä shinice kirjoittanut 13.08.2013 klo 00:44

Komppaan pescoa jolla on tosi hyvii pointteja. Luin tuolta vanhemmasta ketjusta jonkun sun laittaman viestin ja kirjottelen tässä sitten osittain sen pohjalta : ).

Ihan alkuun pitää sultakin kysyä, oletko hakenut apua sun tilanteeseen? On surullista et sun äitin tilanne on mikä on ja sillä on varmaa just niitä omii ongelmii sillai ettei se tajua sun tilannettas. Ittelläkin on ollu vaikeita jaksoja elämässä ja niistä vähäisin ei ole se että mua kiusattiin koko peruskoulun ajan aikoinaan. On surullista et sua on kiusattu sen r-vian vuoksi, mut onha sitä itteääkin kiusattu vaikka minkä vuoksi.. : /

Et muuten varmasti ole yksin ongelmies kanssa ja suosittelen kirjottamaan tai puhumaan vaan niistä täällä tai vaikka perustamalla oman blogin missä voit kirjottaa ihan vapaasti ja löydät takuulla vertaistukea : )

Voimia sulle paljon : ). Älä aattele ettei kukaan tajuais jos kirjottaisit. Pääasia on et saat purettua oloas vaik kirjottamalla, ja ihan varmasti moni tajuaa kyllä.