Haku käynnissä nyt: Sanaiset Siskot – luovaa kirjoittamista rennolla otteella -teemaryhmä

Haku käynnissä nyt: Sanaiset Siskot - luovaa kirjoittamista rennolla otteella -teemaryhmä

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 20.01.2015 klo 13:59 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 20.01.2015 klo 13:59

Saavatko sanat sinun sydämesi sykkimään? Kiinnostaako kirjoittaminen? Kaipaatko kirjoittamisesta kiinnostuneita kavereita? Ryhmä on ensisijaisesti Pirkanmaalaisille 12-28 -vuotiaille tytöille. Ryhmän lopussa järjestetään yhteinen (vapaaehtoinen) tapaaminen Tampereen Tyttöjen Talolla.

Sanaiset Siskot – luovaa kirjoittamista -teemaryhmä kestää vajaa kaksi kuukautta (2.3.-20.4.2014). Ryhmän reaaliaikaiset osuudet eli chatit ovat maanantaisin klo 17.30-19.30. Muuna aikana ryhmään voi kirjoittaa keskustelufoorumin puolella.

Ryhmässä voit nimimerkillä, turvallisessa ympäristössä vaihtaa ajatuksia kirjoittamisesta ja kirjoittaa myös itse pieniä pätkiä. Ryhmään osallistumiseen ei tarvitse aiempaa kirjoittajakokemusta, pelkkä kiinnostus kirjoittamiseen riittää! Ryhmä on maksuton.

Foorumikeskustelu ja viikoittaiset reaaliaikaiset chatit näkyvät vain ryhmälle ja sen ohjaajille. Ryhmän ohjaajat ovat itse innokkaita kirjoittajia ja Tampereen Tyttöjen Talon kouluttamia vapaaehtoisia. Mukana ryhmässä on myös Tyttöjen Talon työntekijä.

Hae ryhmään 19.1.-19.2.2015 välisenä aikana. Lisätiedot ja hakulomake: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=61

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2015 klo 20:20

Olisi kyllä upeeta löytää kirjoittaminen takaisin. Muistan, kun sen löysin net-tukihenkilön kanssa. Aluksi kysyin hyvin tarkkaan mitä tommoiselle näkymättömälle ihmiselle jotain voi kirjoittaa ja pyysin kaikenlaisia tehtäviä ja kysymyksiä joihin voisin vastata.Sitten kyllä piti hetimiten todeta ettei sen kaa voi olla, jos se noin tyhmiä kyselee.
Hän sitten totesi, että kirjoita miltä tuntuu nyt. No mua v...tti vaan eikä sitäkään viitsinyt kuin tuhat kertaa kirjoittaa.
Mutta kun se ihminen oli mukava, halusin jatkaa kirjoittamista ja rupesin löytämään sanoja joilla pystyi kertomaan tunteista.

Kirjoittelin myös erääseen nettilehteen tuntureista ja vaelluksesta, vähintäin kerran kuukaudessa yhden jutun.
Julkaisin myös omakustanne runokirjan jossa oli runoja minusta ja äidistä. Suku sen osti kokonaisuudessaan itselleen. Ja usein, kun joku suvusta kuolee, laittavat he kirjastani muistolauseen adresseihin.

Nyt olen lähes kokonaan lopettanut kirjoittamisen. Minun kirjoittamiseni vaatii alakuloa tai surua. En oikeastaan halua kirjoittamista rennolla mielellä, tuntuu, että menetän liian paljon, jos unohdan alakulon.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 30.01.2015 klo 09:18

Hei maanvaiva,

Rento ote ei tarkoita sitä, että ei voisi kirjoittaa myös surusta tai alakulosta. Toivottavasti löydät kirjoittamisen uudestaan!🌻🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 02.02.2015 klo 15:06

Muistutus: Vielä reilu pari viikkoa hakuaikaa jäljellä!

--
Saavatko sanat sinun sydämesi sykkimään? Kiinnostaako kirjoittaminen? Kaipaatko kirjoittamisesta kiinnostuneita kavereita? Ryhmä on ensisijaisesti Pirkanmaalaisille 12-28 -vuotiaille tytöille. Ryhmän lopussa järjestetään yhteinen (vapaaehtoinen) tapaaminen Tampereen Tyttöjen Talolla.

Sanaiset Siskot - luovaa kirjoittamista -teemaryhmä kestää vajaa kaksi kuukautta (2.3.-20.4.2014). Ryhmän reaaliaikaiset osuudet eli chatit ovat maanantaisin klo 17.30-19.30. Muuna aikana ryhmään voi kirjoittaa keskustelufoorumin puolella.

Ryhmässä voit nimimerkillä, turvallisessa ympäristössä vaihtaa ajatuksia kirjoittamisesta ja kirjoittaa myös itse pieniä pätkiä. Ryhmään osallistumiseen ei tarvitse aiempaa kirjoittajakokemusta, pelkkä kiinnostus kirjoittamiseen riittää! Ryhmä on maksuton.

Foorumikeskustelu ja viikoittaiset reaaliaikaiset chatit näkyvät vain ryhmälle ja sen ohjaajille. Ryhmän ohjaajat ovat itse innokkaita kirjoittajia ja Tampereen Tyttöjen Talon kouluttamia vapaaehtoisia. Mukana ryhmässä on myös Tyttöjen Talon työntekijä.

Hae ryhmään 19.1.-19.2.2015 välisenä aikana. Lisätiedot ja hakulomake: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=61

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 10.02.2015 klo 11:03

Tiedoksi: Enää reilu viikko hakuaikaa jäljellä ja mukaan mahtuu vielä! 🙂🌻

--
Saavatko sanat sinun sydämesi sykkimään? Kiinnostaako kirjoittaminen? Kaipaatko kirjoittamisesta kiinnostuneita kavereita? Ryhmä on ensisijaisesti Pirkanmaalaisille 12-28 -vuotiaille tytöille. Ryhmän lopussa järjestetään yhteinen (vapaaehtoinen) tapaaminen Tampereen Tyttöjen Talolla.

Sanaiset Siskot - luovaa kirjoittamista -teemaryhmä kestää vajaa kaksi kuukautta (2.3.-20.4.2014). Ryhmän reaaliaikaiset osuudet eli chatit ovat maanantaisin klo 17.30-19.30. Muuna aikana ryhmään voi kirjoittaa keskustelufoorumin puolella.

Ryhmässä voit nimimerkillä, turvallisessa ympäristössä vaihtaa ajatuksia kirjoittamisesta ja kirjoittaa myös itse pieniä pätkiä. Ryhmään osallistumiseen ei tarvitse aiempaa kirjoittajakokemusta, pelkkä kiinnostus kirjoittamiseen riittää! Ryhmä on maksuton.

Foorumikeskustelu ja viikoittaiset reaaliaikaiset chatit näkyvät vain ryhmälle ja sen ohjaajille. Ryhmän ohjaajat ovat itse innokkaita kirjoittajia ja Tampereen Tyttöjen Talon kouluttamia vapaaehtoisia. Mukana ryhmässä on myös Tyttöjen Talon työntekijä.

Hae ryhmään 19.1.-19.2.2015 välisenä aikana. Lisätiedot ja hakulomake: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=61

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 16.02.2015 klo 11:31

Muistutus: Käsillä alkaa olla viimeiset hetket hakea mukaan Sanaiset Siskot ryhmään. Hakuaika päättyy tämän viikon torstaina. Mukaan kuitenkin mahtuu vielä! 🙂🌻

--
Saavatko sanat sinun sydämesi sykkimään? Kiinnostaako kirjoittaminen? Kaipaatko kirjoittamisesta kiinnostuneita kavereita? Ryhmä on ensisijaisesti Pirkanmaalaisille 12-28 -vuotiaille tytöille. Ryhmän lopussa järjestetään yhteinen (vapaaehtoinen) tapaaminen Tampereen Tyttöjen Talolla.

Sanaiset Siskot - luovaa kirjoittamista -teemaryhmä kestää vajaa kaksi kuukautta (2.3.-20.4.2014). Ryhmän reaaliaikaiset osuudet eli chatit ovat maanantaisin klo 17.30-19.30. Muuna aikana ryhmään voi kirjoittaa keskustelufoorumin puolella.

Ryhmässä voit nimimerkillä, turvallisessa ympäristössä vaihtaa ajatuksia kirjoittamisesta ja kirjoittaa myös itse pieniä pätkiä. Ryhmään osallistumiseen ei tarvitse aiempaa kirjoittajakokemusta, pelkkä kiinnostus kirjoittamiseen riittää! Ryhmä on maksuton.

Foorumikeskustelu ja viikoittaiset reaaliaikaiset chatit näkyvät vain ryhmälle ja sen ohjaajille. Ryhmän ohjaajat ovat itse innokkaita kirjoittajia ja Tampereen Tyttöjen Talon kouluttamia vapaaehtoisia. Mukana ryhmässä on myös Tyttöjen Talon työntekijä.

Hae ryhmään 19.1.-19.2.2015 välisenä aikana. Lisätiedot ja hakulomake: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=61

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2015 klo 11:49

Tuossa nyt kuitenkin lukee, että on etupäässä pirkanmaalaisille.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 16.02.2015 klo 12:08

Hei maanvaiva,

Jos pirkanmaalaisia hakijoita ei tule tarpeeksi, niin muuallakin asuvat pääsevät mukaan. Tilaa on vielä kaikille! Kannattaa hakea, jos ryhmä kiinnostaa! 🙂🌻

Käyttäjä Kilovarasto kirjoittanut 17.02.2015 klo 05:29

Moikka. Onko Tyttöjen tupa ja tyttöjen talo sama asia? Joskus muistan että kävin tyttöjen tuvalla, tosin voi olla, että on vaan joku kutsumanimi samasta paikasta?

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 19.02.2015 klo 10:57

Kilovarasto kirjoitti 17.2.2015 5:29

Moikka. Onko Tyttöjen tupa ja tyttöjen talo sama asia? Joskus muistan että kävin tyttöjen tuvalla, tosin voi olla, että on vaan joku kutsumanimi samasta paikasta?

Hei nimimerkki Kilovarasto,

Tyttöjen Talo ja Tyttöjen Tupa ovat kaksi erillistä toimijaa. Tässä lisätietoja kummastakin.

Tyttöjen Talo http://www.tytto.fi/
Tyttöjen Tupa http://ahjola.fi/nuorisotyo/isosisko-ja-tyttojen-tupatoiminta/tyttojen-tupa

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 19.02.2015 klo 11:00

Muistutus: Hakuaika Sanaiset Siskot -ryhmään päättyy tänään! Vielä mahtuu mukaan.

--
Saavatko sanat sinun sydämesi sykkimään? Kiinnostaako kirjoittaminen? Kaipaatko kirjoittamisesta kiinnostuneita kavereita? Ryhmä on ensisijaisesti Pirkanmaalaisille 12-28 -vuotiaille tytöille. Ryhmän lopussa järjestetään yhteinen (vapaaehtoinen) tapaaminen Tampereen Tyttöjen Talolla.

Sanaiset Siskot - luovaa kirjoittamista -teemaryhmä kestää vajaa kaksi kuukautta (2.3.-20.4.2014). Ryhmän reaaliaikaiset osuudet eli chatit ovat maanantaisin klo 17.30-19.30. Muuna aikana ryhmään voi kirjoittaa keskustelufoorumin puolella.

Ryhmässä voit nimimerkillä, turvallisessa ympäristössä vaihtaa ajatuksia kirjoittamisesta ja kirjoittaa myös itse pieniä pätkiä. Ryhmään osallistumiseen ei tarvitse aiempaa kirjoittajakokemusta, pelkkä kiinnostus kirjoittamiseen riittää! Ryhmä on maksuton.

Foorumikeskustelu ja viikoittaiset reaaliaikaiset chatit näkyvät vain ryhmälle ja sen ohjaajille. Ryhmän ohjaajat ovat itse innokkaita kirjoittajia ja Tampereen Tyttöjen Talon kouluttamia vapaaehtoisia. Mukana ryhmässä on myös Tyttöjen Talon työntekijä.

Hae ryhmään 19.1.-19.2.2015 välisenä aikana. Lisätiedot ja hakulomake:https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=61

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 25.02.2015 klo 09:05

Muistakaa käydä Omalla kanavalla katsomassa oletteko tulleet valituiksi ryhmään!

Ryhmä alkaa ensi maanantaina.🙂🌻