Filosofiset pelot ja ahdistus

Filosofiset pelot ja ahdistus

Käyttäjä Meri J aloittanut aikaan 03.07.2020 klo 13:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Meri J kirjoittanut 03.07.2020 klo 13:53

Moi oon 16 v tyttö. En tiiä mikä mua vaivaa. Oon jo monta kuukautta ollu ihan lamaantunut. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin miten universumi toimii ja sitä mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Mua ahdistaa seki että oon vaan joku möykky pään sisällä ja että mulla ei varmaan oo mitään omaa tahtoa. Pelottaa että kaikki tää on vaan illuusio. Tuntuu vaan sille että kaikki tunteetkin on vaan illuusiota ja sitten koen ne ihan turhina. En vaan yksinkertasesti pysty löytämään mistään mitään iloa kun heti se ajatus että ”no kaikkihan tää on turhaa kun kuolet kuitenkin” valtaa mielen. Uskon että kuoleman jälkeen tietysti ei oo olemassa enää mutta sitten joskus syntyis uudestaan koska enhän mä ollu 300 vuotta sittenkään olemassa mutta nyt sit oon? Ei käy järkeen eikö? 🤔

Syöminen tuntuu turhalle, kaikki tuntuu ihan turhalle ja kaikki näyttää harmaalle. Tuntuu kans ihan epätodelliselle. Ahistaa ihan kauheesti enkä jaksais enää. Oon varmaan ainoo joka ei pysty olemaan läsnä ja on jumissa tämmösissä ajatuksissa. Pelottaa.

Käyttäjä Poppana1234 kirjoittanut 07.07.2020 klo 22:15

Voidaanko jutella tää on tärkeetä!!

Käyttäjä Meri J kirjoittanut 08.07.2020 klo 20:16

Juu voidaan