fibromyooma – sidekudoskasvain

fibromyooma - sidekudoskasvain

Käyttäjä Unikeiju aloittanut aikaan 23.01.2008 klo 12:40 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Unikeiju kirjoittanut 23.01.2008 klo 12:40

Olin tänä aamuna lääkärissä, sillä löysin pienen kyhmyn vasemmasta rinnastani. Onko teillä jollain ollut ko. kasvainta? kaipaisin siitä tietoja ja ennusteita selviämisestä. Miten sitä hoidetaan, vai annetaanko sen vaan olla jos se on hyvänlaatuinen mitä lääkärini ajatteli. Saan ensiviikon alussa kutsun joko tomografiaan (joka on siis joku tutkimus asian varmistamiseksi, jossa valitettavasti altistuu säteille) tai sitten toiseen tutkimukseen jonka nimen juuri unohdin. Siitä voidaan myös ottaa neulanäyte. Olen täynnä kysymyksiä ja jokseenkin shokissa. En halua kuvitella sitä kaikkea mitä joudun kokemaan. Lääkärini totesi että olen niin nuori ettei hän halua laittaa mua siihen tomografiaan jossa altistus säteille, koska jos joudun siellä useesti käymään, mun elimistöni vaurioituu.

Oikeastaan en olisi kestänyt enää yhtään tällaista vastoinkäymistä. En enää jaksa tätä. En tiedä miten selviän tutkimukset, täytyy iskällekin asiasta kertoa. En tiedä, tää on niin vaikeeta, mä en jaksaisi enää. Minuutti minuutilta. Nyt täytyy lähteä. Katsotaan miten illalla käy kun pääsen kotiin (nyt lapsia hoitamassa ja kirjastossa kävin äkkiäå toisen lapsen jo nukkuessa)..

Vaikeaa tämä on. raskasta.