Epävarma olo, sanokaa tähän jotain, minua paljon vanhempi mies haluaa tapailla minua

Epävarma olo, sanokaa tähän jotain, minua paljon vanhempi mies haluaa tapailla minua

Käyttäjä sipsuhipsu aloittanut aikaan 19.09.2014 klo 16:19 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sipsuhipsu kirjoittanut 19.09.2014 klo 16:19

Olen 20 vuotias opiskelija ja juuri aloittanut uudessa koulussa. On ollut tosi mukavaa, sitten tässä juuri toinen samaa alaa opiskeleva pyysi minut treffeille. Ikäeroahan meillä on 11 vuotta. Hämmästyin kun kuulin sen ensimmäistä kertaa sillä ulkonäöllisesti hän ei vaikuta niin vanhalta. Annoin kuitenkin mahdollisuuden sillä kyselin kämppikseltänikin onko tyyppi ok. Ekat treffit meni hieman kummankin jännittäessä, toiset olivat todella mukavat, mies hieman humalassa välillä, mutta kolmansilla tajusin että herra on ryyppymäen miehiä. Asunto oli toisella kertaa täynnä tölkkejä ja hän oli loppuillan täysin humalassa ja käski istua syliinsä, ja puhui välillä aika epämiellyttävästikin korvan juureen kun oli niin kännissä. Liian kilttinä ihmisenä pysyin kuitenkin aloillani. Ja tämä herra on varmasti menossa aika paljon kovempaa eteenpäin. Lisäksi hän yllättäen kertoi että ei ole ihan sinut itsensä kanssa ja pelkää että kaikki vihaavat häntä. Hän on mukava mutta kännissä ärsyttävä kuin mikä ja selvästi pitää juomisesta liikaa. Pelottaa vain jos tyyppi on kanssani siksi että olen luonteeltani niin kiltti ihminen. Muutenkin tilanne on outo. Hän on koulussa vissiin vähän omissa oloissaan pelkojensa vuoksi. Osaa hän ystävällinenkin olla, yllättävänkin, mutta vain silloin kun ei ole aivan kauheassa kännissä… Oli pakko saada ulos. Samalla pelkään loukkaavani tätä tyyppiä verisesti jos hänellä todella on niin kamala olla mutta olen sitä mieltä että hänen pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni.

Käyttäjä Menolly kirjoittanut 19.09.2014 klo 20:03

Sanoisin kyllä että älä lähde tuollaiseen jos ei ole aivan pakko ja jos et tyyppiin aivan retkussa ole. Hänen alkoholisminsa hoitaminen ei ole sinun velvollisuutesi, laittaa ensin elämänsä kuosiin ja katselette sitten.

Käyttäjä Mondiale kirjoittanut 02.10.2014 klo 09:47

Moikka,

jos sulla on miehen seurassa epämukava tai hämmentynyt olo, niin ehkei se tee sinulle hyvää olla hänen kanssaan kahdenkesken. En näe sinänsä, että ikäero on se syy, vaan käytös.

Voithan olla hänelle perusystävällinen ja kohtelias, jos törmäätte sattumalta. En usko, että omalla käytökselläsi loukkaat tai suututat häntä.

Tsemppiä eloon🙂