epätodellinen olo

epätodellinen olo

Käyttäjä dizzy aloittanut aikaan 30.03.2013 klo 18:14 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä dizzy kirjoittanut 30.03.2013 klo 18:14

herään joka aamu uneen. tätä on jatkunu jo 2kk joka helvetin päivä. en enää jaksa. oon menettäny toivon. ☹️ en enää liiku missään. lopetin lukion. en näe ketään ystävistäni, olin ennen mitä pirtein sielu, aina joka juhlissa iloisena ja sosiaalisena. en ole käynyt poikaystävälläni kuukauteen. ainoa minkä hyväksyn on se että hän tulee tänne mutta tällä viikolla en edes oo pystyny siihe☹️ rakastan häntä yli kaiken mut en vaa haluu olla, haluun nukkua pois kaiken tuskan. masennuslääkkeitä olen käyttänyt jo 4vuotta, joskus auttoivat, ei enään. käyn nuorten psyk. kerran viikossa, mutta sekään ei autan en tiedä kauanko jaksan enää, ajatukseni harhailevat itsemurhan parissa. En halua enää elää tätä valhetta, haöuun elää niin kuin ennen☹️ haluun että kaikki tuntuu taas todelliselta. vihaan tätä tunnetta. ei painajaisessa ole kiva elää. kenelläkään sama jatkuva unessa elämisen tunne?

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 31.03.2013 klo 15:06

Tuttu tunne.

Mulla on myös ollu tätä pitemmän aikaa nyt. Kolme viikkoa sitte tää alko pahenemaan. Kun todellisuuden taju katoaa, menee elämäki sekasin sitte sen myötä. Oon hyväksyny tän jo, jos en saa tätä kuriin nii pakko kai se on elää sen kanssa. En enää edes yritä olla 'normaali', en pyri siihen. Olen mitä olen vaikka en välillä itsekään tiedä mikä tai kuka olen. Päiväkirjan pitäminen ja taiteiden harrastaminen on piristäny ainaki mua.

Ehdottaisin että kertoisit poikaystävälles minkälaine olo sul on. Vaikka hän ei ymmärtäis mitä koet, hän voi silti olla arvokas tuki. Suosittelen vielä mainitsemaan, ettet odota hänen parantavan sua, ketään ei vou rakastaa ehjäksi mutta läsnäolo, tuki ja rakkaus auttaa jaksamaan.

Toivottavasti löydän itsekin vielä jonkun joka hyväksyisi minut sellaisena kun olen, harhaisena, ailahtelevaisena ja melankolisena ihmisenä.

Ps: lukiota voi jatkaa myöhemmin, loma on vaihtoehto. Itse kirjoitin erittäin huonoissa oloissa ja harmittaa ku menivät sitä myöten hieman penkin alle. Ei täysin mutta olis menny huomattavasti paremmin jos olisin ollu kunnossa.