Epätavallinen nuori ja ongelmani

Epätavallinen nuori ja ongelmani

Käyttäjä Thommi aloittanut aikaan 29.10.2017 klo 22:54 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Thommi kirjoittanut 29.10.2017 klo 22:54

En tiedä mistä aloittaisin. Ehkä siittä että olen siis alaikäinen nuori joka potee vakavaa masennusta, paniikkihäiriöitä, ahdistusta ynnämuuta.
Olen biologisesti tyttö mutta koen olevani poika jonka syynä on kiusaaminen ja pahoinpitelyt, huutamiset, tappouhkaukset ja uhakukset.
Olen ollut osastolla mutta en ollut pitkään, kävin vuoden psykologeilla, mutta lopetin ne koska niistä ei ollut apua minulle.
Minulla on itsemurha yrityksiä.
Olen viillellyt rannetta auki moneen otteeseen ja moneen paikkaan joten kroppani on täynä arpia.
Minulla ei koskaan ole ollut ystäviä.
Kuitenkin kerran sattui niin että tuntematon ihminen pelasti minut itsemurha yritykseltä ja alettiin juttelemaan ja hengaamaan, olihan se kivaa ja piristävää.
Hän kuitenki alkoi n. Kuukauden päästä siittä välttelemään minua ja eikä hän enään paljoa jutellut minulle.
Kyselin tältä henkilöltä asiasta mutta kierteli etten saanut tietoon totuutta.
Hän kuitenki alkoi valehtelemaan minulle koko ajan ja kehotti minun tappavan itseni.
En tiedä enään mitä minun pitäisi tehdä että saisin asiani järjestykseen.
Ollaan perheen kanssa asuttu ympäri suomea mulle hyvää paikkaa asua mutta ei olla vielä lähelläkään, eikä toki perheessä aina mene kaikki kohdalleen.
Tuntuu kuin minua ei enään rakastettaisiin, minua haukutaan ympäri päivää jos teen jotain väärin, eikä ne huomaa minun olessani poissa.
Tämä kuitenkin alkoi kun he saivat tietää transsukupuolisuudesta.
Minulla ei ole isää tai no onhan minulla mutta tätä persoonaa ei voi kutsua isäksi.
Minua moititaan ja minulle huudetaan jos he näkevät uudet jälkeni enkä tahtoisi sellaista.
Olen jo nyt pitkään miettinyt että miten voisin kadota, en tappamalla itseäni koska koen että asiat voisivat järjestyä mutta ei täällä missä olen.
Haluaisin kadota kokonaan ettei minulla olisi henkilöllisyyttä että voisin tehdä uuden alun, alun missä en tuntisi ketään ja minua ei tunnettaisiin.
Mutta se ei ole mahdollista, minun pitäisi feikata kuolemani, mutta en tahdo sitä.
Mielummin kuolisin oikeasti.
Tahdon siis paeta, paeta joko kauas tai kokonaan pois maasta.😩
Haluaisin… Ehkä myös hieman apua.
Mutta en tahdo kertoa kellekkään asiasta omalla naamallani tai henkilöllisyydellä, siksi löysin tämän paikan missä ollaan anonyymisti.
Toivottavasti löytäisin apua ongelmaan että mitä minun pitäisi tehdä en meinaan jaksa tätä enään kauaa 😔