En voi saada elämältä sitä, mitä siltä haluan

En voi saada elämältä sitä, mitä siltä haluan

Käyttäjä lovehurts aloittanut aikaan 02.04.2014 klo 21:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä lovehurts kirjoittanut 02.04.2014 klo 21:01

En ole koskaan elämässäni päässyt yhteenkään tavoitteeseen, mitä olen itselleni asettanut. Olen asunut koko 16 vuotiaan elämäni samalla paikkakunnalla, eikä minulla ole kavereita missään muualla. Elämäni ei pitäisi olla huonoa, minulla on kavereita ja harrastuksia, mutta joka päivä tuntuu että olen vain yksin. Erosin muutama kuukausi sitten ensimmäisestä vakavasta parisuhteestani joka kesti noin 10 kuukautta. Se oli elämäni parasta aikaa. Hän, jonka kanssa seurustelin, täytti elämässäni sen mitä siitä puuttuu. Häneen minä rakastuin, ja hänen vierestään olisin halunnut herätä elämäni jokainen aamu ja seikkailla elämäni seikkailut. Pilasin suhteen olemalla lapsellinen ja epäkypsä pinnallinen ääliö. Elimme kaiken lisäksi eri maailmoissa. Hän oli pienestä pitäen kasvatettu uskoon ja minut ei-uskoon. Arvomme olivat erinlaisia, mutta minä olisin ollut valmis tekemään työtä sen eteen. Luen entisiä viestejämme tunteja joka ilta, katson yhteisiä kuviamme joka päivä ja ajattelen häntä loputtomiin. Tiedän että ensirakkaus on vaikea ylittää, mutta tämä on jotain muuta. Olen yrittänyt viiltää ranteitani ja piilotellut arpia jokaiselta. En halua elämältäni mitään muuta kuin hänet. Katson sydän verta vuotaen joka päivä facebookista kuinka hän nauttii elämästään ilman minua. En halua elää täällä kun en voi koskaan saada sitä ainoaa asiaa, tarvitsen. En kestä ajatusta että hän on vielä joskus jonkun toisen kanssa, en halua olla enää olemassa.

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 03.04.2014 klo 15:34

Moi.

Ihan aluksi, ethän tee itsellesi mitään pahaa. Rakkauden menettäminen voi olla todella kova pala, ja kannattaa antaa itselle aikaa käydä niitä asioita läpi, kuten oot kertomasi mukaan tehnytkin. Viiltelystä kannattaa ehdottomasti pyrkiä eroon - uskaltaisitko puhua siitä vaikka terveydenhoitajalle, kuraattorille tai psykologille? Pelkkä arpien näyttäminen voi toimia keskustelunavauksena.

Suhteessa on aina kaksi osapuolta, jolloin voi olla, ettet varsinaisesti pilannut suhdetta, vaan se vain tuli tiensä päähän. Sanoithan nimittäin myös, että olit valmis tekemään työtä suhteen eteen. Tunteet voivat tuntua sietämättömiltä, mutta kyllä ne helpottaa ajan myötä, tiedän kokemuksesta. Yksinäisyyden tunne on aito, riippumatta siitä, miltä elämä ulkoa katsottuna näyttää. Oletko viettänyt aikaa kavereidesi kanssa ihan mukavissa merkeissä? Se auttaa monesti yksinäisyyteen. Halaan sua ajatuksissani, älä satuta itseäsi. Sulla on oikeus saada apua. Oot kaunis ja arvokas ihminen 🙂