en tiiä…

en tiiä...

Käyttäjä Inkkuu aloittanut aikaan 26.05.2018 klo 20:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Inkkuu kirjoittanut 26.05.2018 klo 20:28

moi..

Mun on pakko päästä puhumaan ees jonnekki, ja tää tuntuu parhaalle paikalle..
Oon 14w ja 7lk. Kävin tänää mun vanhalla koululla, ihan vaan koska halusin käydä kattomassa mun vanhaa koulua, ku en oo käyny siellä n. vuoteen. Mua tosiaan kiusattiin siellä koko aika eli yhteensä 7v. Mulle jäi siitä todella pahat traumat, mut en pysty purkaa niitä mihinkään..

Joskus n. 2v sitte rupesin viiltelee, enkä puhunu kenellekkään, ennen ku yläkoulus sain pari uutta kaveria, nii niille kerroin mut en muille. En ees opeille, ennen ku vahingossa palautin mun Terveystiedon opelle läksyn johon olin kirjottanu et viiltelen. Pelkäsin sit kuollakseni sitä koko aika, et millon se lukee sen ja tulee puhumaan, mut ei se sitte ikinä tullukkaan.. Se kyl luki ne, mutta ei onneks tullu puhumaan mitään..

Mulle todettiin masennus joskus kauan sitte, mut en oo kertonu siitä ikinä ees mun kavereille..
Ahistaa tosi paljon, mut onneks kesäloma alkaa kohta, nii ei tarvii miettii tätä kaikkee..

Jos nyt jaksoit lukee tänne asti nii alpodit sulle. Oli helpottavaa avautua jonnekkin. 🙂🌻