En tiedä kuka olen

En tiedä kuka olen

Käyttäjä Keijunainen aloittanut aikaan 10.05.2016 klo 21:26 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Keijunainen kirjoittanut 10.05.2016 klo 21:26

Identiteettiini on hukassa, en tiedä kuka olen 😞 On hämmentävää olla olemassa kun jokainen päivä kuin unessa kävelisi, mikään ei tunnu todelliselle. En ole aivan varma mistä kaikesta pidän ja mitä inhoan, enkä tiedä millainen ihminen olen. Olisi ihanaa olla ihminen joka tietää kuka on.

Yritän jatkuvasti miettiä millainen tahdon olla. Muiden mielipiteiden mukaan ennen tehnyt kaiken ja ottanut mallia muista.

Olisikohan täällä muita jolla samaa ongelmaa, vinkkejä avuksi tai jotain 😊 😯🗯️

Käyttäjä 1237 kirjoittanut 20.05.2016 klo 23:19

Keijunainen kirjoitti 10.5.2016 21:26

Identiteettiini on hukassa, en tiedä kuka olen 😞 On hämmentävää olla olemassa kun jokainen päivä kuin unessa kävelisi, mikään ei tunnu todelliselle. En ole aivan varma mistä kaikesta pidän ja mitä inhoan, enkä tiedä millainen ihminen olen. Olisi ihanaa olla ihminen joka tietää kuka on.

Yritän jatkuvasti miettiä millainen tahdon olla. Muiden mielipiteiden mukaan ennen tehnyt kaiken ja ottanut mallia muista.

Olisikohan täällä muita jolla samaa ongelmaa, vinkkejä avuksi tai jotain 😊 😯🗯️

Itselläni on sama ongelma. Pahinta on nimenomaa se, ettei tiedä, millainen haluaisi olla. Ei ole mitään suuntaa henkiselle kasvulle. Itse olen yrittänyt tarttua siihen, yrittää etsiä vastausta siihen ensin. Kaiken maailman persoonallisuustestit on tullut tehtyä, mutta niissäkin on todella vaikeaa vastata, kun ei oikeasti tiedä. Mutta ainakin niistä jää päähän muhimaan kysymyksiä, jotka saattavat auttaa vastauksen löytämisessä. 🙂