En pysty tähän enään
Tää tekee tosi kipeetä!
Olen käynyt nyt juttelemassa masennuksesta ja itkukohtauksista,ja mainitsin myös itsemurha aatteistani. Kyseltii olenko vahingoittanut itseäni mitenkään tai olenko suunnitellut mitään itsemurha juttuja. Vastasin kumpaankin etten ole,koskan näin oli.
Mutta nyt tänään,oloni oli niin turha ja minulle sanottiinkin siellä,että voimiani vie kaiken aikaa ehkä se kun esitän edellistä itseäni,hauskaa ja iloista itseäni.
Pitäisi näyttää siis kaikille paha oloni,eikä enään heittää mitään vitsiä?,jolle en jaksa itse enään nauraa,muista se on kyllä hauskaa.
No…tänään viiltelin vähän,koska tunsin että kipu olisi kohallaan,mutta se tuntui niin kipeältä ja nyt pelkään jonkun näkeväni nämä.
Koulu saa minut voimaan pahoin joka asiassa,en jaksa nähdä kavereitani tai porukoitani. En ketään ☹️
Joten,en tiiä mikä on yksinkertasesti mun ongelmana? Kun mikään ei innosta,itken melkein joka päivä,haluan pois,en nähdä ketään ja silti jaksan koulussa yrittää edes nauraa ja pitää mieltäni korkealla,vaikkei se hyvältä tunnu.
😯🗯️