En osaa kertoa kuinka paha tilanne on!

En osaa kertoa kuinka paha tilanne on!

Käyttäjä angel! aloittanut aikaan 03.01.2013 klo 19:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä angel! kirjoittanut 03.01.2013 klo 19:28

Olen tehnyt netissä paljon masennus testejä joiden tulos on aina positiivinen. Kotona kun olen arkipäivisin makaan vain sängyllä ja tuijotan seinää kunes menen nukkumaa. Nukumaan meno on vaikeaa sillä en saa unta ja kelaan vai päässäni että toivottavasti minulle tapahtuisi huomenna jotain. En halua silti kuolla. Kaverini tuntevat minut positiivisena,iloisena ja kilttinä tyttönä, mitä en ole enään vuoteen ollut. Viikonloppuisin koitan esittää saamaa vanhaa minää mutta oikeasti olen todellapahasti ahdistunut. Vanhempani erosivat 5vuotta sitten, minun ja isäni välit ovat koko ajan vain pahentuneet ja siinä samalla muukin suku ovat kääntyneet minua vastaan. Saan heiltä usein vihaisia soitoja ja viestejä. Koulussa ei mene hyvin.
Olen alkanut juomaan sillä humalahetkellä kaikki on hyvin,kunnes teen jotai idioottimasita mitä en oikeasti haluaisi tehdä. Kuukausi sitten olin ihastukseni kanssa, pidimme kädestä kiinni ja olimme lähekkäin,olin iloinen. Samana yönä menin kaverille ja siellä oli 20 vuotta minua vanhempi mies,harrastimme seksiä.humalassa. Menetin rakastamani pojan ja kaverit. Olen ennenkin tehnyt yhtä tyhmiä juttuja joita kadun. En osaa kuvailla kuinka paha tilanne on ,auttakaa minua. Pitäisikö mennä lääkäriin sillä tiedän että olen masentunut?! olen 17v pian 18