En kuulu tähän maailmaan – en jaksa enää elää……

En kuulu tähän maailmaan - en jaksa enää elää......

Käyttäjä inna2 aloittanut aikaan 23.07.2013 klo 10:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä inna2 kirjoittanut 23.07.2013 klo 10:24

En osaa sitä paremmin sanoa kun mitä tuossa otsikossa lukee. Mulla ei ole enää minkäänlaista elämänhalua, ei todellakaan! En vaan kuulu tänne, olen ylimääräinen ja täysin turha kaikille. En halua enää sanoa kenellekään etten jaksa mutta niin se vaan on, mun voimat on loppu. Olen yrittänyt jotenkin taistella ja yrittää ”elää” mutta ei tästä tule mitään. Ehkä aiemmin halusin pois tästä pahasta olosta mutta nyt haluan pois tästä elämästä – kokonaan. Pelottaa vaan tosi paljon. 😭😭

Käyttäjä Chelsea kirjoittanut 25.07.2013 klo 20:26

Moi Inna.. Miks sulla on niin paha olla? Kui vanha oot? Elämä voi olla niin rankkaa ja voi tuntea olevansa niin eksyksissä ettei mitään määrää.. Mut tiekkö sen tunteen kun on syönyt ihanan runsaan aterian.. Sen jälkeen istuu lämpimässä takan ääressä jos on talvi.. Ja saatat olla niin apea ettet osaa kuvitella mut ajattele että sulla olisi vieressä joku ihminen joka rakastaa sua todella paljon. Näitä onnellisuuden hetkiä on monia, ja kun sä elät sitä onnellista hetkeä, sä kiität itseäs että olit niin rohkea ja vahva että kuljit sen pitkän pimeän tien, tiekkö. Ja kyllä tuo onnellinen ihminen olet sinä! Sua koetellaan mut joku päivä oot varmasti onnellinen. Joku päivä tunnet olevas kaunis, rohkea, mukava ihminen, sä tunnet että menet oikeaan suuntaan ja että sä olet niin arvokas maailmalle. Et tiedäkkään millainen suru se on kun menetetään joku ihminen aivan turhaan. Ihmiset kuolee jatkuvasti kokoajan mut, se on asenne mikä ratkasee. Saat olla surullinen ja voimaton, olet täydellinen ja niin rakastettava, juuri silloin kun sulla on kaikkein kamalin olo. Yhden asian voit kuitenkin tehdä: ole mukava itsellesi, vaihda lakanasi, osta joku kylpy-kosmetiikka-hemmottelu tuote, tai vaan käy katselemassa niitä. Sulle tulee varmaan mieleen kaikkea muutakin kivaa. 🙂 Hyvää kesää sulle Inna, -Chelsea

Käyttäjä sanna89 kirjoittanut 25.07.2013 klo 22:06

Tsemppiä sinulle! Vaikeaa on jokaisella elämänsä aikana varmasti ja takaiskuja tulee väistämättä. Älä luovuta!🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2013 klo 01:22

Otan osaa tuskaasi.☹️
Mutta anna kum annan kristillisrn näkökilmani asiasta:
Elämä on lahja, jokaisella ihmisellä on merkitys, tehtävä. Ei kukaan elä turhaan. Vaikka nyt on vaikeaa, se tulee paranemaan siitä. Joskus kaikkein sorretuimmista tulee kaikken vahvimpia ja viisaimpia.

Meille ei ole annettu kuin tämä yksi elämä, ja mahdollisuus päättää seuraako Jumalan ääntä kaidalla polulla, vai lähteekö moottoritietä pitkin Manalaan.
Koskaan ei ole myöhäistä tulla uskoon. Vaikka viimeisenä elinpäivänäsi.
Nauti elämästäsi 🙂🌻 Elämä on suureksi osaksi vastoinkäymisiä, mutta ne on tarkoitettu selvittäviksi.
Jos selviät tästä kamppailusta, olet vahvemmilla seuraavassa.

Suosittelen etsimään Raamatun. Siinä pitäisi ensimmäisillä sivuilla olla hakemisto mielentiöan mukaan.

Olen monena iltana kun on tuntunut oikein pahalta, lukenut pari sivua Raamattua ja rukoillut Jumalalta voimia. Olen selvästi tuntenut tämän energian ympärilläni. Millaista en ennen olkut tuntenut. Se sai minut polvilleni itkemään, miettimään elämääni, ja hetkessä kun tämä energia katosi, olin valtavan helpottunut. Jeesus oli ottanut taakkani.

Saatat pitää tätä ihan höpölöpönä mutta pidä nämä sanat mielessäsi, saatat myöhemmin muuttaa mielesi.
Jumala otta sut mielellään vastaan.

Käyttäjä suicidalgirl kirjoittanut 28.07.2013 klo 21:58

tunnen ihan samoin, mutta koita jaksaa äläkä luovuta!🙂🌻🙂👍