Otan osaa tuskaasi.☹️
Mutta anna kum annan kristillisrn näkökilmani asiasta:
Elämä on lahja, jokaisella ihmisellä on merkitys, tehtävä. Ei kukaan elä turhaan. Vaikka nyt on vaikeaa, se tulee paranemaan siitä. Joskus kaikkein sorretuimmista tulee kaikken vahvimpia ja viisaimpia.
Meille ei ole annettu kuin tämä yksi elämä, ja mahdollisuus päättää seuraako Jumalan ääntä kaidalla polulla, vai lähteekö moottoritietä pitkin Manalaan.
Koskaan ei ole myöhäistä tulla uskoon. Vaikka viimeisenä elinpäivänäsi.
Nauti elämästäsi 🙂🌻 Elämä on suureksi osaksi vastoinkäymisiä, mutta ne on tarkoitettu selvittäviksi.
Jos selviät tästä kamppailusta, olet vahvemmilla seuraavassa.
Suosittelen etsimään Raamatun. Siinä pitäisi ensimmäisillä sivuilla olla hakemisto mielentiöan mukaan.
Olen monena iltana kun on tuntunut oikein pahalta, lukenut pari sivua Raamattua ja rukoillut Jumalalta voimia. Olen selvästi tuntenut tämän energian ympärilläni. Millaista en ennen olkut tuntenut. Se sai minut polvilleni itkemään, miettimään elämääni, ja hetkessä kun tämä energia katosi, olin valtavan helpottunut. Jeesus oli ottanut taakkani.
Saatat pitää tätä ihan höpölöpönä mutta pidä nämä sanat mielessäsi, saatat myöhemmin muuttaa mielesi.
Jumala otta sut mielellään vastaan.