En keksi otsikkoo:(

En keksi otsikkoo:(

Käyttäjä Mood_octopus aloittanut aikaan 18.04.2021 klo 20:58 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Mood_octopus kirjoittanut 18.04.2021 klo 20:58

Sovitaan aluks et mun toisen parhaan kaverin nimi on Maija ja mun toisen Mari. Kirjotin siis aijemin mut juu. Maija ei enää tykkää Marista (niin mä oon ymmärtänyt) Mä haluisin olla molempien kanssa mut se ei oikeen onnistu ja mua aina aamusin vähän pelottaa mennä kouluun kun mietin et oonko tänäänkin Marin kaa. Maija on kahen muun kaverin kaa ja siitä toisesta on tullu sen uus bff. Mä en tiiä oonko Maijan mielestä enää sen bff mut ainaki mä ite haluun olla. Sillo ku Mari ei oo paikalla Maija on ilonen ja nauraa mun kaa mut sit ku Mari on Maija välttelee sitä eikä ota sitä huomioon. Maija kerto et siitä tuntuu että Mari yrittää omii mua mut Mari sano et ei se ainakaan tahallaan yritä. Kerroin tästä mun äitillekkin ja tää tilanne ei nyt liiku oikeen mihinkään suuntaan.

Käyttäjä Saapas_Amanda (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 21.04.2021 klo 18:09

Hei. Ikävä kuulla, että olet jäänyt ystäviesi väliin. Oletko jutellut Marin ja Maijan kanssa tästä tilanteesta yhdessä? Kannattaisiko sinun kertoa, että molemmat ystäväsi ovat sinulle yhtä tärkeitä ja rakkaita ja että haluat viettää aikaa yhdessä heidän kanssaan?

Joskus elämässä kuitenkin saattaa käydä niin, että kaverukset kasvavat eri suuntiin ja eivät enää ole tekemisissä toistensa kanssa. Se ei kuitenkaan estä ettet voisi olla sekä Maijan että Marin ystävä jatkossakin, vaikka ette enää kolmestaan tekisikään asioita.

Toivottavasti saatte asiat puhumalla selvitettyä.

Terveisin, Amanda Mäntyharjun saapas