Vaikka mitään pahaa ei tapahtuis, saatan yhtäkkiä romahtaa ja olla ihan turta henkisesti.
Oon kokenu perhevaikeuksia, kuolemaa, tukenut ystäviä ettei ne tappais itteään, rankkoja riitoja äidin kanssa, suurta ahdistusta koulusta vaikka kiusattu en ole, viillellyt, oksennellut, suuria ulkonäkö paineita ja ahdistusta, meinannut tappaa itseni. Viiltelyn ja oksentelun olen lopettanut.. Ainakin tällä hetkellä. Äidin kanssa välit viime talvesta parantunut mutta edelleen nihkeät. Viime talvena riitelimme todella paljon ja äiti nakkeli tavaroilla ja kävi kerran päälle. Isä kuoli vuosi sitten syksyllä. Tärkeä isoveli on muuttanut kiinaan eikä muistakaan sisaruksista aina hirveästi kuulu. Kavereilla on vaikeaa ja olen niin auttava persoona että työnnän oman olon pois ja olen tukena, sekin ottaa voimille.
En vain tiedä mitä tehdä, melkeinpä joka päivä ajattelen että en kestä enää haluan kuolla, tai että no jos en kestä enää niin voin tappaa itteni. Olen päässyt peruskoulusta pois ja opiskelen sotessa, eikä siellä niin vain voi mennä huutamaan että hei haluan tappaa itteni.
Kärsin univaikeuksista, unissani ei ole ikinä valoa ja oikeastaan aina niissä on draamaa/tapahtuu jotain kauheaa. Esim, pelasta ihmisiä etteivät he tapa itseään, nähnyt ihmisiä kuolevan, ollut hyvin masentunut ja meinannut tappaa itseni, poikaystävä ja kaikki läheiset jättänyt, isä tullut huutamaan ja haukkumaan. Ihan hirveitä unia, joskus mutta ei aina ne vaikuttaa unen laatuun. En jaksais millään käydä koulua se ahdistaa ja siellä on niin turvaton olo.
Haluan vain pois, olisipa läheisten ja tulevaisuuden jättäminen helppoa. En jaksa kamppailla, kamppaillut jo kohta 4 vuotta niin kyllä tässä voimat alkaa loppua. Oon niin neuvoton ja avuton, usein sorrun itkemään ja saan kohtauksia missä huutoitken ja lyön päätä tai käsiä seinään. Yritän paeta pahaa oloa juomalla joka viikonloppu ja se aina väliaikasesti auttaa ja muutenkin vain harrastan sitä.
Auttakaa, tätä on niin vaikea kirjoittaa ja muutenkin selittää. Oon vaan niin lopussa etten osaa ees kaikkea tänne kirjottaa. ☹️