En halua olla ilman häntä
Erosimme poikaystäväni kanssa vuoden yhdessäolon jälkeen. Suteemme ei ollut helppo, mutta yritimme kuitenki. Rakastamme kummatkin toisiamme, minä häntä enemmän. Hän muutti 600km päähän minusta opiskelemaan ja nyt minun pitäisi rakentaa uusi elämä ilman häntä.
Ongelmana on vain se, etten halua edes yrittää elää ilman häntä. Rakastan liikaa. En osaa, halua tai pysty elämään ilman häntä. Odotan vain koska saan olla taas hänen kanssaan, minulla ei ole mitään ilman häntä.
Hän sanoo rakastavansa minua, mutta toisaalta sanoo minulle että ala seurustelemaan jonkun sopivamman kanssa. Se satuttaa. Tuntuu etten pysty enää ikinä rakastamaan ketään toista. Olemme hyvissä väleissä mikä ei helpota erosta yli pääsemistä, mutta se ei haittaa minua koska saan olla hänen elämässään edes jotenkin.
Ymmärrän kyllä järjellä, että pitäisi jatkaa elämää ja lopettaa tunteet häntä kohtaan. Pystyn kyllä siihen, mutta kun EN HALUA. Odotan vain, että hän pistää taas viestiä ”tule muru viereen” ja olisin samalla sekunnilla hänen kainalossaan.
Ahdistaa puhua tästä kenellekkään, kun tuntuu ettei kukaan ymmärrä. Ystävät sanovat vain, että ajan kanssa pääset yli. Tiedän, mutta en halua kuulla sitä. Haluan, että joku ymmärtäisi tunteitani. En tiedä enää mitenpäin olisin tai mitä tekisin. Odotan vain.