En enää jaksaisi…

En enää jaksaisi...

Käyttäjä Ahdistunut Perhonen aloittanut aikaan 14.08.2018 klo 18:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Ahdistunut Perhonen kirjoittanut 14.08.2018 klo 18:53

Hei. Päätin nyt tehdä tällaisen ketjun sillä haluaisin hieman ”purkaa” mieltäni.

Minulla on todettu masennus, ahistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö.
Olen alkanut seurustelemaan maaliskuussa ja oloni helpotti jonkin verran sillä tämä kyseinen poika on erittäin huomaavainen ja hän tietää tilanteeni ja on ollut tukenani.
Kuitenkin nyt ajatukseni ovat alkaneet taas pyörimään kuoleman ympärillä enkä tiedä mitä tehdä. En uskalla puhua asiasta poikakaverilleni sillä en halua hänen huolestuvan.
Itseäni en ole vahingoittanut 2kuukauteen sillä poikakaverini sanoi ettei kestä olla suhteessa kanssani jos teen itselleni jotain vielä. Joten nyt pelkään todella paljon kertoa asioistani hänelle koska pelkään että hän saa tarpeekseen ja jättää minut… Sitä en kestäisi… 😞

Joten haluaisin hieman edes apua että tietäisin mitä tehdä😞

Käyttäjä Sanna_Saapas (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 29.08.2018 klo 18:32

Ahdistunut Perhonen kirjoitti 14.8.2018 18:53

Hei. Päätin nyt tehdä tällaisen ketjun sillä haluaisin hieman "purkaa" mieltäni.

Minulla on todettu masennus, ahistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö.
Olen alkanut seurustelemaan maaliskuussa ja oloni helpotti jonkin verran sillä tämä kyseinen poika on erittäin huomaavainen ja hän tietää tilanteeni ja on ollut tukenani.
Kuitenkin nyt ajatukseni ovat alkaneet taas pyörimään kuoleman ympärillä enkä tiedä mitä tehdä. En uskalla puhua asiasta poikakaverilleni sillä en halua hänen huolestuvan.
Itseäni en ole vahingoittanut 2kuukauteen sillä poikakaverini sanoi ettei kestä olla suhteessa kanssani jos teen itselleni jotain vielä. Joten nyt pelkään todella paljon kertoa asioistani hänelle koska pelkään että hän saa tarpeekseen ja jättää minut... Sitä en kestäisi... 😞

Joten haluaisin hieman edes apua että tietäisin mitä tehdä😞

Moi!

Hyvä, että haluat purkaa mieltäsi, se voi vähän helpottaa oloa kun kirjoittaa ajatuksiaan. Kiva myös kuulla, että poikakaverisi on ollut tukenasi, se on tärkeää. Tilanne on varmasti hankala, sillä on ymmärrettävää, että et haluaisi kuormittaa poikaystävääsi synkillä ajatuksillasi. Toisaalta jos hän kerran haluaa olla sinun tukenasi, varmasti hän myös haluaa, että voisit jutella hänelle ihan kaikesta. Jos et pysty olemaan täysin oma itsesi hänen kanssaan, ei sekään luultavasti ole kovin toimiva ratkaisu pidemmän päälle. Hän on selvästi huolissaan sinusta ja sehän on tosi hienoa, että et ole vahingoittanut itseäsi. Muista kuitenkin, että se on sinun omaa vahvuuttasi myös, ei vain hänen. Kannustankin sinua juttelemaan rohkeasti hänen kanssaan, silloin hänen on myös helpompi olla sinun tukenasi.

NettiSaapas
Helsinki
Sanna