Kurjaa että sinusta tuntuu tuolta ☹️ Itselläni on usein samanlaisia tunteita, mutta ei ehkä niin suuressa mittakaavassa kuin sinulla. Välillä minusta tuntuu siltä että mikään ei innosta eikä huvita eikä ole myöskään mitään tekemistä. Mulla ei ole hirveästi kavereita joita näkisin, enkä oikein sovi kavereideni elämäntilanteisiin. En jaksa heidän kännäystään, ja se erottaa minut muista. En ole löytänyt ihmistä jolla olisi jotain yhteistä kanssani. Asiaa ei auta se että olen todella ujo. Ja niiden tyttöjen kuvien katselu (joista itsekkin puhuit) vain kääntävät veistä haavassa, haluaisin olla kuin he.
Onko sinulla yhtään ystävää, ketään kenen kanssa voisit olla ja kenen kanssa sinulla on kivaa? (en tarkoita että ystävä olisi ainoa ratkaisu ja että ystävä on pakko olla että olisi hauskaa)
Onko sinulla mitään mistä nautit, elokuvien katselu, joku harrastus jonka haluaisit aloittaa? Mitä vaan? Tiedän että olen paraskin puhuja, mutta sinun täytyisi saada jostain virtaa ja elinvoimaa. Auttaisiko jollekkin puhuminen vai haluatko puhua kenellekkään? Tänne voit tietenkin puhua 🙂
En tiedä auttoiko tämä mitään, mutta yritän jotenkin kannustaa sinua. Älä tee itsemurhaa. Ajattele että elämäsi kyllä kirkastuu ja paranee, olen varma siitä 🙂🙂👍
Hyvää kesää sinulle, koita nauttia auringosta ja siitä että voi olla rauhassa eikä tarvitse stressata koulusta tai muusta
🙂🌻