Elämänhalu hukassa!
Olen 20v Varusmies espoosta muuta en viitti kertoa.. Olen ollut todella syvässä masennuksessa nyt noin vuoden ajan enkä pääse sieltä pois.. Tarvitsen apua mutta en uskalla mennä kenellekkään puhua koska en uskalla siksi kirjoitan tänne.. olen aina ollut kylän iloisin, energisin ja villein nuori koko elämäni viime kevään asti. silloin tapahtui elämässäni paljon asioita.. Hyvä ystäväni teki itsemurhan, erosin tyttöystäväni kanssa 2v seurustelun jälkeen ja vanhempani erosivat kaikki tämä tapahtui parin viikon sisällä.. Tämä sai pääni täysin sekaisin, vaipuin masennukseen.. en tullut puoleen vuoteen monta kertaa kodistani ulos koska olin paranoidi ja pelkäsin.. Ajettelen itsemurhaa lähes joka päivä Ja olen kaksi kertaa yrittänyt itsemurhaa mutta muuttanut mieleni viime hetkellä.. Koska olen masentunut olen alkanut käyttää paljon huumeita, marijuana päivittäin ja extasiaa viikottain, huumeista on tullut psyykkinen addikti vaikka tiedän ettei ne auta mutta en voi lopettaa.. Tammikuussa minusta tuli varusmies ja olen aina halunnut pärjätä hyvin täällä mutta koska olen niin masentunut ja mietin itsemurhaa päivittäi pelkään että teen jotain tyhmää itselleni.. Tarvitsen apua! Pääni halua kuolla mutta sydämmeni haluaa elää..