Elämän tarkoitus. Erittäin vaikea kysymys. Mun elämän tärkein tarkotus on usko. Haluan säilyttää uskon ja hyvän omantunnon että pääsen taivaaseen kun kuolen. Mutta näin "maallisesti" kun miettii niin mun mielestä elämällä ei välttämättä ole yhtä selkeää tarkoitusta, ainakaan kaikilla ihmisillä. Elämä antaa "tehtäviä" joita me sitten tehdään. Esimerkiksi työpaikan tai opiskelupaikan. Sitäkin tärkeämpiä tehtäviä on ystävyys ja rakkaus. Mun mielestä. Elämän tarkoituksena on koettaa elää mahdollisimman onnellista elämää. Vaikeuksia tulee, mutta niistä voi aina selvitä. Sillon kun on mahdollista niin kannattaa nauttia elämästä täysin rinnoin. Ite haluan koettaa elää mahdollisimman oman näköisen, onnellisen ja hyvän elämän. Haluan olla ystävä, sisko, kummi, tytär, ehkä joskus vaimo ja äiti... Aina ei voi onnistua eikä kukaan ole täydellinen, mutta riittää että tekee parhaansa. Sen tiedän aivan varmasti että jokainen elämä on tärkeä ja jokaisella ihmisellä on jokin tehtävä ja paikka maailmassa. Joskus sen löytäminen voi kestää, mutta niin vain silti on.
Suklaamuru, mitä ajatuksia sulla on elämän tarkoituksesta? Vai onko mitään?