Elämä päin v*ttua

Elämä päin v*ttua

Käyttäjä Essiii aloittanut aikaan 07.03.2015 klo 00:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Essiii kirjoittanut 07.03.2015 klo 00:24

Ei mitään, kiva että siitä tuli edes hyvä mieli! Olen aika huono tällä hetkellä tukemaan muita, mutta yritän parhaani!

Hienoa, että saitte poikaystäväsi kanssa asiat sovittua ja huomasit sen, että sinusta välitetään. Se on tärkeää. Jokaisella on varmasti joku joka välittää, vaikka tiedän sen ettei se siltä aina tunnu. Itse kaipaan todella paljon lähelleni ihmistä, joka sen oikeasti osoittaisi. Joku jota voisi halata. Ole onnellinen siitä, että sinulla on poikaystävä, josta välität! Kyllä varmasti vielä kavereitakin on ja löytyy uusia. Se tuntuu välillä mahdottomalta, mutta kyllä se niin on.

Kannattaa yrittää saada itsensä puhumaan sinne terkkarille! Ei kannata antaa asioiden mennä huonompaan suuntaan. Se on vaikeaa. Puhuminen on vaikeaa. Kaikki on. Kirjoittaminen on helpompaa, mutta minulle on uutena haasteena maanantaina se, että uskallan antaa sen kirjoituksen psykologille. Jos sinulla on joku, esimerkiksi poikaystäväsi, joka voisi auttaa sinua pääsemään terkkarille puhumaan tai varamaan ajan tai tulemaan jopa mukaan niin kannattaa pyytää apua. Jos minulla ei olisi ketään, en olisi nyt menossa psykologille, en tiedä olisinko enää edes tässä. Itse en olisi hakenut aikaa, mutta kaverini uhkasi ja huolestui pahasti. Jos en itse olisi aikaa hommannut, hän olisi tehnyt sen puolestani. Jos en olisi mennyt paikalle, hän olisi vienyt minut todennäköisestk paikalle uudella kerralla tai kertonut vanhemmilleni. Rohkaisen sinua yrittämään. Itse en koskaan uskonut pääseväni sinne asti. En edes aikonut koskaan hakea apua, mutta minulle tuli pakkotilanne eteeni.

Kyllä sinäkin löydät vielä rohkeutesi, uskon sinuun! Jokaisella on joskus vaikeaa ja silloin kannattaa hankkia apua, jos se on mahdollista. Yksin ei kannata jäädä. Tämä asia on minullekin edelleen haastava, enkä itsekään aina meinaa uskoa, mutta syynä on masennuksen verho joka on sulkenut sen totuuden, kyllä kaikki vielä järjestyy! Jokaisella on oikeus apuun, vaikkei se siltä tunnukaan. Kiitos tsempeistä!

Tsemppiä sinullekin! Yritä löytää rohkeutesi, eläkä jää asioiden kanssa yksin. Tännekin voit kirjoittaa enemmän, jos vain haluat ja jaksat. Täällä ihmiset välittävät ja yrittävät auttaa, täältä minäkin olen saanut hyvin paljon apua. Jos et uskalla kirjoittaa julkisesti palstalle ja haluat jollekin kirjoittaa, suosittelen kirjoittamaan tukihenkilölle. He auttavat ja tsemppaavat sinua eteenpäin. Apua on saatavilla monessa paikassa. Kaikki järjestyy aina! Jonain päivänä sinäkin olet vielä apua hakenut, toivottavasti vielä pian! Hyvää viikonloppua sinulle!