Elämä hukassa ja masennus

Elämä hukassa ja masennus

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 10.07.2014 klo 23:11 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.07.2014 klo 23:11

Olen 23-vuotias nuori nainen ja sairastanut masennusta 7-vuotta, välillä tulee parempia kausia ja sit taas huonoja.. Lisäks sain eläkepäätöksenkin tässä kuukaus sitten, ku en kykene tällä hetkellä töihin tai mihinkään.. ☹️ muutenkin ollu viime aikoina masennusta ja itsetuhoisuutta ☹️ ja tilannettahan ei paranna se, et iskä sairastu vakavasti ja äitikin on stressaantunu sen takia, ku toimii omaishoitajana..muutama kaveri on, jonka kaa voin jutella mut sit ei ookkaan muuta.. tekis tällä hetkellä mieli nukkua vaan pois kokonaan 😯🗯️

Nyt kysyn teiltä muilta, et ootteko jossain työelämässä, päivätoiminnassa tai jossain kuntouttavassa toiminnassa? Ja onko teistä kukaan ollu mielenterveyskursseilla, ja jos on ollu, nii minkälaista siellä on ollu ja ootteko saanu apua?

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 14.07.2014 klo 20:29

Moi Tyttönen vaan,

Mulla ei itsellä ole kokemusta noista kursseista tai kuntoutushommista, mutta apua kannattaa ilman muuta hakea, sillä sitä kautta voi löytää (ja saada neuvoja) sellaiseen toimintaan, mikä sopisi sulle parhaiten. Esimerkiksi terveydenhuollosta tai Tukinetin päivystäjältä voi kysellä näistä asioista. Oletko saanut tähän mennessä apua masennukseesi? Vanhemman sairaus on kova paikka, halaan sua täältä virtuaalisesti. Ansaitset kaiken mahdollisen avun. Ethän satuta itseäsi? Olet ainutlaatuinen tyttönen, vaikka nimimerkkisi onkin Tyttönen vaan 🙂

Kovasti tsemppiä ja jaksamista! 🙂🌻

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 17.07.2014 klo 22:22

Kiitos tsempeistä ja haleista 🙂🌻

nyt on menny sinänsä paremmin, et itteni vahingoittaminen on poistunu kokonaan mielestä. Tuo palovamma minkä sain, nii se on aiheuttanu tarpeeks kipua ja tuskaa, se tuli ihan vahingossa..

Oon kyllä jutellu täällä ton tukihenkilön kaa, mut täytyy seuraavaks kysyä noista kursseista 🙂

Ja apua oon saanu, oon jutellu täällä just tuon tukihenkilön kaa nii se on auttanu kummasti 🙂