Ei sen pitänyt mennä näin!

Ei sen pitänyt mennä näin!

Käyttäjä Ahdistunut0 aloittanut aikaan 02.01.2016 klo 16:41 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Ahdistunut0 kirjoittanut 02.01.2016 klo 16:41

Seurustelen (ex)parhaankaverinexpoikaytsävän kaa. Olin sanonnu sikle etten seurustelis sillo ku ne eros mut asiat meni vähä toisin ku piti… noh se kaveeri sai tietää ja pisti välit poikki mun ja sen pojankaa… siit on ny pari kuukautta, en tiiä kuinka oon selvinny tähän asti… se oli oikeest paras kaveri mitä voi saada oon itkenny bähintää keran viikos sen takii enkä vaan pääse yli siitä! en pärjää ilman sitä ja oon pyytänny anteeks mut ei se oo vastannu, enkä voi tehä enää mitää. ei mul oo muita hyvii kavereit ku se oli niin samanlaine munkaa ja ymmärsk kaike ja oli aina siinä ja meil oli nii paljo muistoi joten en usko et tää päättyis näi. Inhoon itteeni tän takii. Mua ei huvita elää. Ja se satttuu sit kans et se o näköjää päässy nyt must yli ja hankkinnu uusii kavereit ja vähät viisaa enää must ollenkaa. En vaan tiiä mitä tehä enää… 😭 inhoon itteeni ja nii inhoo kaikki muutki menetin myös 2 muuta kaverii sit kans… ei mul oo oikee enää ketää paitsi se poikaystävä… en pystyt elää ilman sitä en voi kuvitella tulevaisuutta ilman sitä… 😭

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 02.01.2016 klo 19:47

On hyvä, että sulla on edes joku🙂
Itse menetin joskus kaikki. En tiedä syytä. En ole päässy siitä yli, mutta olen opetellut elämään sen kanssa uusien ihmisten avulla. Sattuu vieläkin 3vuoden jälkeen nähdä exystäviä, mutta uusien avulla selviää.
Voithan yrittää selvittää asiaa exystäväsi kanssa tai tutustua uusiin ihmisiin.
Tsemppiä sulle!🌻🙂🌻

Käyttäjä Ahdistunut0 kirjoittanut 07.01.2016 klo 15:16

Oon tehny voitavani ton suhteen.
Oon huono tutustumaan ihmisiin...

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 10.01.2016 klo 21:20

Miten nyt on mennyt?

Käyttäjä Ahdistunut0 kirjoittanut 01.02.2016 klo 19:35

Vastaan vähä myöhäs...
Mut ei mitään muutosta ollenkaa...

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 27.02.2016 klo 18:49

Vastaan itekkin nyt myöhässä. En oo oikein jaksanu kirjottaa.

Onko minkäänlaista muutosta? Parempaan tai huonompaan?

Käyttäjä Ahdistunut0 kirjoittanut 28.03.2016 klo 19:28

Ollaan taas ystäviä!😍 tietenkin erosin sitte sen jätkän kanssa joka saattaa olla iha hyvä asia mutta nyt menee paljon paremmin ja oon onnellinen näin