ei se auta.

ei se auta.

Käyttäjä noorA. aloittanut aikaan 24.11.2005 klo 23:15 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä noorA. kirjoittanut 24.11.2005 klo 23:15

olen viillellyt niin paljon etten enään kehtaa olla missään edes kotona lyhyt hihasessa paidassa. Silloin kun on agressiivinen,masentunut tai suuttunu, silloin jotkut ihmiset vain viiltävät tai satuttaa muutenkin itseään. Se ei auta. ei ainakaan koskaan minua, minulla vain ns.napsahtaa päässä je viillän, sitten kun tulen järkiini, minu hävettää paljon ja kaduttaa. muistakaa, että siitä jää ainainen arpi käteen < et saa sitä ikinä pois.

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 26.11.2005 klo 19:45

eiks tää kuuluis viiltämis otsikkoo? Ja mun kohalla ei tollane haittaa, vaikka jäis minkälaiset arvet.. ku ei ketää oikeesti muutenkaa välitä mitä mä teen itelleni.. tai no 1 kimma välittää, iha oikeesti.. mut pelkään vaa et satutan sitä enemmän.. ku itteeni.. kouluski luokkakaverit sano ku viilsiin lyijärillä "eiks toi satu?" kipu on paljo kovempi henkisesti.. kuten joku sano.. nytki meinaa tulla kyyneleet.. =( en tiiä miks vielä sit oon täällä, kerta äiskäkää ei välitä mitä mä teen.. ei oo koskaa välittänykkää.. mut onneks ei oo juoppo.. toisin ku jonkun.. =( ja se on vasta ikävää.. varmaa nyt on taas jonku perheessä isä tai äiti kännissä.. onneks mä en vietä joulua.. ja itseaiheesta kai meni ohi, no anteeksi... ☹️