diabetes 1 tyyppi

diabetes 1 tyyppi

Käyttäjä alaama aloittanut aikaan 10.10.2018 klo 13:11 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä alaama kirjoittanut 10.10.2018 klo 13:11

mulla on 1 tyypin diabetes ja oon sairastanu sitä 2 vuotiasta asti (oon ny 15). Mulla ei oo mitään motivaatiota hoitaa diabetestä, Vihaan sitä et jos meen lääkäriin vaikka päänsäryn takia se lääkäri ottaa heti esille diabetekse eikä muusta jauhakkaa. oks jollai samoi ongelmii😠

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.10.2018 klo 17:54

Mulla on kans diabetes ja oon sairastunu 13-vuotiaana. Mulla ei ollu tossa iässä yhtään motivaatiota hoitaa itteäni, olin usein sairaalassa sillon. Oon nykyään 27v ja sairastanu 14.5 v.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 11.10.2018 klo 16:25

Mut sekin on totta, et jos sokerit on jatkuvasti korkeella ja sit laskeekin normaalilukemiin, nii se aiheuttaa päänsärkyä.korkeet sokeritkin tekee kyllä päänsärkyä.

Voit kysyä mitä mieleen tulee, vastaan parhaani mukaan 🙂👍

Käyttäjä alaama kirjoittanut 12.10.2018 klo 09:33

Onko sulla nytten hoitomotivaatiota. Mä vaan en oikeesti jaksa hoitaa eikä mua kiinnosta yhtään et jos menee terveys kun en hoida. Mielummin mä makaisin
sairaalassa ku kotona jossa mun mutsi kokoaja penkoo mun kamoja haukkuu mua huoraks yms ja se on liiian ylisuojelevainen😑❓

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.10.2018 klo 14:23

alaama kirjoitti 12.10.2018 9:33

Onko sulla nytten hoitomotivaatiota. Mä vaan en oikeesti jaksa hoitaa eikä mua kiinnosta yhtään et jos menee terveys kun en hoida. Mielummin mä makaisin
sairaalassa ku kotona jossa mun mutsi kokoaja penkoo mun kamoja haukkuu mua huoraks yms ja se on liiian ylisuojelevainen😑❓

Kyllä mulla nyt on motivaatiota hoitoon, ku en taho saaha lisäsairauksia. Sun pitäs päästä puhumaan jollekkin ammattilaiselle. Mun hobis on 8.7 % tällä hetkellä, et hoidossa on toki parantamisen varaa. Miks sun mutsis penkoo sun tavaroita?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 19.10.2018 klo 16:55

Mullakaan ei oo hoitomotivaatiota ja sokeritkin on nyt päin häränpyllyä.korkeimmillaan ollu 26 pintaan

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 13.12.2018 klo 18:46

Mites sulla menee? Onko löytyny motivaatiota hoitoon?