Avun Tarpeessa!

Avun Tarpeessa!

Käyttäjä miss_kurdi_88 aloittanut aikaan 28.09.2006 klo 00:44 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä miss_kurdi_88 kirjoittanut 28.09.2006 klo 00:44

Mulla on ihan älyttömän ihana poikaystävä,vaikka se asuu itse toisella paikkakunnalla,se ei oo ollu mikään este!
ollaan oltu joku 3kk yhessä ja meillä on ollu pelkkää hyvää,tai ainaki oli viel pari päivää sit.
Nyt se on kuullu et olen pettänyt sitä ja se riehuu koko ajan!
Jätkät on todel mustasukkasii,varsinki ku on ulkomaalanen!
Ens se selitti et sen serkulle on kerrottu ja nyt sille itelle on soitettu ja sanottu et mut on nähty jonku toisen kanssa!
Aika kummallista on se että musta juorutaan vähä välii ja mun suhteet…siis ihan jätkäkaverin ja ystävyyden suhteet on menny päin mäntyä aina tän takia!
Mä olen itse kurdi ja kurdilaiset on aika hyviä siinä et ne puhuu toisista!
Vois sanoo oikeesti et ne on siin ihan ammattilaisia!
Nyt kuitenkin pelkään että tää mun neljäs suhde pilataan samalla jutulla!
Vaikka mun poikakaveri sanos mul tänään et unohdetaan koko juttu ja ollaan nii ku ennen,mä en voi olla ajattelematta sitä!
Se jätkä on vaan yks ihminen….mut mun koko elämän tarkotus!
se on se jota oon aina halunnu,jonka takia jaksan jatkaa,vaik kui tiukkaa olis… mä en tiiä mitä tehdä,mä oon aivan hukassa!
Mun elämä menee taas pois raiteilta!Tätä mä oon odottanu koko elämäni,et joku sanoo mulle;”mä rakastan sua,sillon ku oot oma ittes”, mut kuitenki nää juorut….
Kyl mä tiedän et jos rakastaa nii ei muulla oo väliä,mut kyl mäki oisin tollases tilantees samanlainen…
ei ihminen voi vaan ottaa puheit toiseen korvaan ja toisest ulos!
Jos ihmiset puhuu koko ajan nii siin menee itekki sekasin eikä enää tiiä mitä tehä!!
Mut mä vaan ajattelen et mix ihmiset puhuu musta,mix????
Auttakaa mua,antakaa neuvoja…
Mitä mun pitäis sanoo mun rakkaalle tollases tilantees????

Käyttäjä Lotta B (Työntekijä) (Turun kriisikeskus, MIELI Lounais-Suomen mielenterveys ry) kirjoittanut 11.10.2006 klo 12:57

Miss_Kurdi_88, kuulostaa siltä, että olette joutuneet miettimään tämän seurustelusuhteennne toimivuutta, ja sitä haluatteko jatkaa seurustelua. Toivottavasti tilanteesi on jo hiukan selkiytynyt, voimia Sinulle!

Seurustelusuhteet vaativat varmastikin melkein aina sen miettimistä, mikä itselle on ihmissuhteissa tärkeää.
Millaisia asioita tee muut foorumin lukijat pidätte tärkeinä seurustelusuhteessa?
Mistä asioista tunnistatte hyvän ja toimivan seurustelusuhteen? Miten hyvää seurustelusuhdetta voi pitää yllä?
Entä millaisissa tilanteissa mielestänne kannattaa lopettaa seurustelusuhde ja jatkaa elämää kumpikin omalla tahollaan?

Pohdiskelee Lotta H.

Käyttäjä Kukin kirjoittanut 12.10.2006 klo 14:34

Vankka kokemus on seurustelusuhteesta mikä päättyi ja naiseni otti uuden, koska minä en ollut läsnä koko ajan, uusi mies oli. Seurustelu ei kestä, jos vaan toisella on ongelmia ja toinen jaksaa mennä koko ajan. Pitää olla samat harrastukset. Eikä riitä, että toiselle on maailman suurin rakkaus, kun toinen on epävarma onko tämä edes rakkautta.
En osaa selittää mitä rakkaus on, mulle sitä oli hetken ajan enkä enään koskaan ikinä enkä milloinkaan ketään naista tule rakastamaan. Mun ensirakkaus oli mun eka ja viiminen rakkaus. Sen sai yksi nainen aikaan joka ei tajunnut miten paljon häntä rakastan vaan otti uuden.