APUA

APUA

Käyttäjä valehtelija aloittanut aikaan 02.04.2009 klo 13:38 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä valehtelija kirjoittanut 02.04.2009 klo 13:38

Olen 20-vuotias opiskelija. Opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajaksi viimeistä vuotta. Nyt minulla on työssäoppiminen läheisellä nuorisotalolla. Tämä kestää 15.5. saakka..

Ongelmani on siis tämä:
olen ihastunut yhteen nuoreen joka käy talollamme. Kerroin hänen kaverilleen eilen ja nyt pelkään, että tämä juttu on lähtenyt käsistä.. 😞

Onko kellään vastaavaa kokemusta tai voisiko joku auttaa???
Kiitos…

Käyttäjä Piipai kirjoittanut 07.05.2009 klo 15:18

Hei

Miten ajattelet tämän jutun leviävän käsiisi? Onko nuori sinua paljonkin nuorempi tai jotain muuta tällaistako mietit? Tunnetko että olet tehnyt jotain väärää? Vai pelkäätkö sitä mitä tämä nuori miettii? Pelkäätkö jotain oikeus toimia? Kerro tarkemmin mistä on kysymys että tiedämme minkälaista apua tarvitset...

Eihän ihastumisessa ole mitään pahaa. Sehän on mukava tunne, vaikka voi vähän jännitääkin, mitä toinen asiasta miettii. Tietenkään se ei ehkä ole jonkun mielestä suvaittavaa tai säädyllistä olla ihastunut monta vuotta nuorempaan ihmiseen, mutta jos mitään vakavaa ei ole tapahtunut, olet vain kertonut olevasi ihastunut kyseen omaiseen henkilöön, mitä pahaa voisi tapahtua?

Pelkäätkö ettet pääse nuorisotyöntekijäksi tämän tapauksen tiimoilta? Siksikö että ihastuit nuorempaan ihmiseen? Se kuulostaa aika lapselliselta ajatukselta. EIhän tunteessa ole mitään väärää. Eri asia on se liittyykö asiaan jotain hyväksikäytön makua, jota hiukan epäilen ettei sellaista ole tapahtunut. ... vai Onko??

Toisaalta nuori voi myös säikähtää kun vanhempi ihminen on kiinnostunut hänestä. Mutta ethän sinä halua satuttaa häntä. Olet vain ihastunut ja kiinnostunut hänestä myös ihmisenä. Mutta en oikein osaa sanoa sinulle miten sinun tulisi toimia, jos et kerro mitä varsinaisesti on tapahtunut.

Kyllä asiat ovat aina järjestettävissä. Älä hätäile.
Ystävällisin terveisin Piipai🙂🌻