Apua?!

Apua?!

Käyttäjä vimpula15 aloittanut aikaan 17.06.2014 klo 20:21 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä vimpula15 kirjoittanut 17.06.2014 klo 20:21

Olen 17v ja elämän tilanteeni on aika sekava. Enkä tiedä miten jaksan eteenpäin nyt käyn nuorisopsyk. Polilla juttelemassa mutta en uskalla kertoa siellä että olen meinannut tappaa itseni olen kertonut siitä vain yhdelle ihmiselle ja hänellekkin kerroin s.postilla ja en tiedä saiko hän viestini. Kukaan aikuinen ei ymmärrä tai kerkeä kuuntelemaan. Kotona tilanteeni on huono eikä ole ihmistä jolle puhua ei kotona eikä kodin ulkopuolella. Tuntuu vaan että pitäis juosta kauas pois ettei kukaan löydä mua. 😭 olen kertonut ihmisille et mulla on pahaolla mut kukaan ei ota minua vakavasti😯🗯️

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 20.06.2014 klo 06:53

Moi vimpula15,

Oletko ollut muuten rehellinen nuorisopsykiatrisella asioistasi? On väärin, jos sua ei oteta vakavasti, ja ainakin tuolla polilla pitäisi ymmärtää, että sulla on paha olla, ja se kannattaa tuoda esille. Tosi hienoa, että käyt siellä puhumassa, se on jo askel kohti parempaa. Tiedätkö lähipiiristäsi ketään aikuista, joka voisi kuunnella sinua ja ottaa vakavasti, jos pystyisit puhumaan rauhassa ja rehellisesti? Voit myös puhua Tukinetin päivystäjälle tai ottaa yhteyttä mm. MLL:n nuorten puhelimeen, ilmaiseksi.

Tsemppiä ja halaus! 🙂🌻