Alkoholi ja päihteet..

Alkoholi ja päihteet..

Käyttäjä chebaleba aloittanut aikaan 26.05.2012 klo 10:43 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä chebaleba kirjoittanut 26.05.2012 klo 10:43

Jo aika nuorena jouduin sietämään vanhempieni alkoholi ongelmaa kahden veljeni kanssa joka on jatkunut tähän päivään saakka eli noin 17v.. itse olen 25v Narkomaani ja olen käyttänyt päihteitä suonensisäisesti 15v asti ja aika lujaa on mennyt.. kun täytin 18v päätin että haluan elää omaa elämääni raittiina joten muutin pois Kotikaupungistani ja pääti aloittaa kaiken alusta.. Aloin seurustelemaan,menin töihin ja sitten naimisiin.. eli kaikki oli meillä hyvin..ei mennyt kauaa kunnes retkahdin käyttämään MDBV nimistä huumetta vanhan ystäväni kautta valvoen useita viikkoja jonka seurauksena en enään tuntenut itseäni lainkaan ja tuskin tunsi vaimonikaan..no tilanne kuitenkin rauhottui hetkeksi ja nyt olen taas matkalla pohjalle jolta nousin jo kerran ja olen menettämässä otteeni elämääni,rakkaaseen vaimooni ja rakkaisiin koiriimme..ei ole kauaakaan aikaa siittä kun vedin yliannostuksen ja vaimoni näki kun minua elvytettiin..aamulla herätessä teho-osastolta lähdin itsekkäästi vetämään tuttuni luokse amfetamiinia käymättä kotona vaimoni luona ilmoittamatta että olen vielä elossa.. silti olen yhä jatkanut päihteiden käyttöä josta on seurannut tadoudellista ahdinkoa myös anopille koska olemme monta kertaa olleet menettämässä asuntoa minun päihdevelkojen takia..

Pahinta on se että olen ajatellut vain itseäni enkä lainkaan vaimoani ja sitä mitä hän on joutunut kestämään minun sekoilujeni takia..silti hän on kestänyt minua ja ollut minun tukenani siittä asti kun menimme naimisiin eli noin 4v sitte..mutta hän ei ole saanut minulta muuta kuin murheita,surua,ahdistusta ja tuskaa..vaikka minun olisi pitänyt olla aviomies hänelle..nyt tilanteemme on se että olemme eroamassa ja että olen menettämässä kaiken elämästäni mitä minulla enään on..vain sen takia että en hoitanut ongelmiani jotka koin lapsuudessani vaan pakenin sitä päihteisiin tuhomalla kaiken mitä meillä oli..nyt olen ollut hetken ilman päihteitä ja alkanut ymmärtään kuinka väärin olen ihmisiä kohdellut ja se saa minut tuntemaan itseinhoa,ahdistusta,masennusta,surua ja tuskaa joita mä en kestä enään!!!!!