Kyllä, kirjoittelin vasta tässä siitä muutostani.
Taas kerran yksi musertava kokemus, joka vei minulta koulusta täysin ilon. Opiskelin siis laborantin alalle ja kaikki kokeet joita olemme tehneet laboratoriossa ovat menneet pilalle. Tällähetkelläkin laboratoriossa on yksi koe pilalla. Ala on vielä semmoinen että jos teet virheen niin kaikki täytyy aloittaa alusta, tämänkin työn kanssa olen puuhastellut kohta kolme päivää ja huomenna aloitan alusta.
HUOM! kaikki! ☹️
Kaikki taidot jota koulu vaatii eivät ole omistuksessani. En ole tarpeeksi kärsivällinen tai pitkäpinnainen (enään). Tahtoisin lopettaa sen koulun, ja palata takaisin siis kotiin. Tuntuu kuin olisin yrittänyt levittää siipeni, mutten onnistunut vaikka kuinka yritin.
Kuitenkin sama tilanne pätee tässäkin kun muutossanikin:
” Kotiin ei ole paluuta ennen kuin eka koulu(ammattikoulu) on käyty loppuu. ” Eivät vanhemmat sitä kirjaimellisesti tarkoita, mutta olemme panostaneet tähän NIIN paljon. Enkä tässäkään asiassa uskalla sanoa siitä mitään. Kaverini (2 kpl ) joille olen kertonut tästä kehottavat puhumaan vanhemmille.
Mutta pelkään menettäväni luottamuksen vanhempiin, olen aina ollut niitä jos vanhempi käskee minä teen. Olen aina yrittänyt olla se ” täydellinen ja luotettava ”, tiedän kyllä siitä ongelmasta.
Olen yrittänyt soittaa äidilleni ja avata suutani, mutta aina kun hän vastaa kyselen vain kuulumisia, juttelen vähän aikaa ja suljen puhelun.
Turhauttavaa ja ahdistavaa kun en saa kakistettuani avun pyyntöäni edes OMILLE vanhemmilleni. 😭