Äiti raivoaa pienimmästäkin asiasta
😭Mulla on ollut ongelma siitä lähtien kun minun vanhemmat erosi vuonna 2006 jouluna. Olin silloin 8 vuotias.
Kaikki alkoi siitä kun minä ja iskäni tehtiin pipareita kuten jouluna normaalisti. Kun piparit oli valmiit ja keittiössä oli pieni sotku ja äitini suuttui ja erosi isästäni. Siinä tapauksessa voisi sanoa, että jouluni meni pilalle ja sain nähdä isääni vain neljä tuntia sinä synkkänä jouluna.😭
Sen jälkeen näin isään parittomilla viikoilla keskiviikkona ja torstaina ja parillisilla keskiviikkona ja viikonloppu, kunnes hän oli ollut keskiviikkona poissa olin ollut yöni isovanhempieni luona, jotka asuivat ihan naapurissa. Kun äitini sai tietää niin sain nähdä isääni vain parillisilla viikonloppuisin ja joudun sunnuntaina tulemaan äidin luo kello 18.00 ja se ärsyttää. Äitini yrittää estää isääni tapaamasta minua.
Ja tässä sitä ollaan, mutta virallinen asiani oli se, että nämä neljä vuotta äitini on huutanut minulle pienimmästäkin asiasta. Esimerkiksi olen jättänyt hanskat kouluun äiti huutaa ”Vittu nyt menet hakemaan ne tai saat mennä alasti kouluukin kun et osaa huolehtia asioista ja oot samanlainen paska kun isäs. Jätät kaiken lojuimaan ja hukkaat tavarat!” Minulla jää todella arvoin tavarat jonnekkin tai hukkaan ne. Isänikin mukaan isäni täytyy maksaa rahaa jotta pystyy elämään ja hän myös kertoi, että äitini huutaa, koska ei halua menettää minua. ☹️ Miettikääpä kuinka monen vanhemmat, äiti tai isä huutaa, vaikka sinä olet unohtanut koulukirjat kouluun, mutta minun äitini huutaa jopa siitäkin. Uusin tapaus oli eilen kun hän sanoi ”Ethän sä pysty huolehtimaan vaatteista kun ne on yhdessä mytyssä ja sinä hävität ne ja missä sinä kannat 🙄huutaa minulle 24/7. Paha tilanne on se, että äidilläni on yksinhuoltajuus. Olen pulassa.😭☹️🙄😞