Aikako parantaa haavat?
Siitä on kohta 2 viikkoa, kun suhteeni seksiaddiktiin loppui,hänen lopettamanaan. Hän käytti hyväksi,kertoi olevansa addikti,lopetti kaiken ja jätti mut yksin kaiken karmeuden keskelle,julmaa😭
Tämän kahden viikon ajan olen monesti halunnut kuolla pois. Mietin jopa yksipäivä, että jos minulla ois ase ampuisin itseni.
Pelkään miehiä ihan hulluna nykyään,yhtä hulluna pelkään myös pimeää. Enää en pelkää omassa kämpässäni, että joku tulisi parvekkeelta ja kävisi mun kimppuun.Tai tulisi oveasta.Neljänteen kerrokseen kun ei kovin helpolla pääse ulkokautta.
En myöskään enää pelkää vanhempieni luona. Mutta pelko on mitä se on.
Loukkaannuin erään ystäväni😑❓ kommentista. Hän nimittäin kirjotti kirjeeseensä, että mun ois kuulunu huomata tuollainen mies. Miten seksiaddiktin voi huomata, sillä otsassa tuskin lukee: olen seksiaddikti! Se oiski sitten helppoa. Eikä sitä ihan heti tule kysyneeksi oletko seksiaddikti…Se mies kun oli hvyin ovela. Kai ne kaikki addiktit on sellasia, sairaita,ovelia,juonittelevia…
Ystäväni jopa rupesi järjestämään minulle uutta miestä😠 Just nyt en kaipaa kettään miestä yhtään mistään.Haluan olla yksin ja rauhassa. Ja mulla on oikeus siihen,mä en suostu enää olemaan ihmisten tallottavana.
Voisin tehdä rikosilmoituksen hyväksikäytöstä,tarvis vaan mennä poliisilaitokselle kertoo koko paska stoori. Tällä hetkellä mulla ei kuitenkaan ole voimia sellaseen. En tiedä onko lähitulevaisuudessakaan… haluaisin vain unohtaa ja yrittää elää elämääni eteenpäin.
Väsynein jaloin tallustan päivästä toiseen, toiveissa lentää tähtiin…