Ahmiminen ja ahdistus
Mä ahmin taas eilen illalla. Mua ahisti ja otinkin yhden ahdistuslääkkeen, se alkoi kyllä auttaa, mut lopullisen ”rauhan” sisälleni sain kun olin ahminut ruokaa.
Alkoihan siitä sitte morkkis ja ahdistus lisääntyi. Sitten otinki jo unilääkkeet ja nukahdin joskus 3 aikaan yöllä.
Mulla ahdistus ja ahmiminen kulkee käsi kädessä. Kun olen ahdistunut syön ja kun syön ahdistun vielä enemmän. Se on kierre joka tarttis katkasta,mut se o vaikeeta.
En ahmi pelkästään herkkuja vaan tavallista ruokaa, mitä sattuu olemaan saatavilla.☹️
En ole tästä kertonu muille kuin terapeutille ja täällä palvelussa tukihenkilölleni.
Ahmimisen kans on vaikee elää, kaikki keskittyy silloin ruokaan liikaa, Ja sitten tulee ne itsesyytökset: olet lihava, et kalpaa itsellesi, tulee paniikki miten kulutan syömäni ruokamäärän, nyt mä varmaan lihoon,mä en kelpaa kellekään, olen huono ja epäonnistunut.
Miten joku mies vois rakastaa mua, kun mulla on ongelmia itelläki tarpeeksi? Miten se jaksas mua? Muumuassa näitä mietin ja taas ahdistun.