Ahdistus unen takia!!

Ahdistus unen takia!!

Käyttäjä Maniac99 aloittanut aikaan 06.06.2016 klo 17:49 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Maniac99 kirjoittanut 06.06.2016 klo 17:49

Hei.

Aattelin tulla täältä kysymään kun mulla ei oo oikein kavereita joille kertoo… Mutta siis näin edellisenä yönä unta, jossa minulla oli paraskaveri joka aina auttoi minua vaikka minulla olisi kuinka vaikeaa… Kuitenkin jossian kohtaa mun unta hän teki itsemurhan ja mä näin sen ihan omin silmin kun hän hirttäytyi… Mua alko ahistaa kauheesti yöllä sen unen takia ja kun yritin jatkaa unta, näin silti sen ruumiin roikkuvan hirressä☹️ Osaisiko kukaan auttaa, miten pääsisin eroon tästä koska aina kun yritän vaikka lepuuttaa silmiä, nään sen henkilön hirressä vaikka en ees oo koskaan nähnyt koko henkilöö 😞

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 06.06.2016 klo 21:59

Maniac99 kirjoitti 6.6.2016 17:49

Hei.

Aattelin tulla täältä kysymään kun mulla ei oo oikein kavereita joille kertoo... Mutta siis näin edellisenä yönä unta, jossa minulla oli paraskaveri joka aina auttoi minua vaikka minulla olisi kuinka vaikeaa... Kuitenkin jossian kohtaa mun unta hän teki itsemurhan ja mä näin sen ihan omin silmin kun hän hirttäytyi... Mua alko ahistaa kauheesti yöllä sen unen takia ja kun yritin jatkaa unta, näin silti sen ruumiin roikkuvan hirressä☹️ Osaisiko kukaan auttaa, miten pääsisin eroon tästä koska aina kun yritän vaikka lepuuttaa silmiä, nään sen henkilön hirressä vaikka en ees oo koskaan nähnyt koko henkilöö 😞

Pystytkö kertomaan kenellekkään tutullesi tai soittamaan psykiatrille ja kysyä apua.
Anteeksi etten osaa oikein auttaa.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 06.06.2016 klo 22:27

En oikein ihan ymmärtänyt mitä kirjoitit.. mutta jos kerrot tästä unesta edes sille parhaalle kaverille josta näit tämän unen, niin helpottaisiko?
Unet ovat unia onneksi..

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.06.2016 klo 10:41

Minäkin olen nähnyt unia mistä ahdistun:

- pelkään että en valmistu ja näen unta että saan potkut koulusta...
- näen sota unia. Huomasin joistain kirjoituksista että te muutkin näette sotaunia... Minä usein unissa juoksen pommeja pakoon... Tai olen lenkillä metsässä ja sitten tulee vastaan armeijavaatteisiin pukeutuneita aseistettuja miehiä. Ja samalla huomaan että he ovat venäläisiä...

Viime yönä näin aika kummallista unta:
Olin menossa Norjaan perheeni kanssa. Lähdimme lentokoneella. En saanut paikkaa lentokoneesta mistään perheeni lähettyviltå. Joten jouduin kahden muun kanssa samalle penkkirivistölle. Olin käytävän puolella. Lähdin jostain syystä harhailemaan ylä-kertaan. Lentokone oli 3 kerroksinen. Etsin perhettäni. Löysin ja menimme jonnekkin ravintolaan syömään. En saanut istua kenenkään perheenjäseneni viereen. Kunnes huomaan he ovat kadonneet. Käyn katsomassa alakerran Tax free kaupan. Ja ei sielläkään... Siellä oli vain joku Fazerin geisha koju. Menen takaisin penkkirvistölle... Ja sitten tajuan olevani jossain Suomen kaupungissa... Kunnes tulee jokin juttu kuvasin videon kaverini kanssa ja se hävisi matkalta... Sen näki koko suku että se on totta... Kunnes ilmestyy teksti: ottivatko henget yhteyttä?
sitten heräsin...

- usein myös näen kummitus/henki aiheisia unia...

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.06.2016 klo 10:42

EksynytVarpunen kirjoitti 6.6.2016 22:27

En oikein ihan ymmärtänyt mitä kirjoitit.. mutta jos kerrot tästä unesta edes sille parhaalle kaverille josta näit tämän unen, niin helpottaisiko?
Unet ovat unia onneksi..

Ei aina jos pelkää unen olevan enneunta... Varsinkin silloin kun kyse on pahimmasta pelosta...