Ahdistus ja itkukohtaukset
Pari päivää sitten löysin tän sivuston ja ajattelin että täältä löytyy varmasti hengenheimolaisia,joiden kanssa voi ajatuksia jakaa.
Mulla ollut elämäni rankin vuosi takana,5 ystävää kuoli ja entinen poikaystävä uhkasi puukolla ja oli muutenkin hengenvaarallinen. Tarinani löytyy tuolta tarina osiosta.
Nyt olen muuttanut ja löytänyt ihanan miehen ja kaikki menee ihan hyvin, mutta edelleen saan kauheita kohtauksia. Kaikki alkaa siitä kun saan hirveä virtapiikin,haluan kauheasti tehdä kaikkea 🙂 Sen jälkeen kaikki latistuu,mielessä pyörii ahdistavia ajatuksia,itkettää,ajattelen itseni tappamista. En voi milläänlailla kontrolloida noita kohtauksia,ne vaan tulee.
Sitten itken tunnin jos toisenkin,yö unet menee sen takia, jos en saa puhuttua pahaa oloani pois.
En syö mitään lääkkeitä,enkä kyllä ehka haluaisikaan. Mutta varmaan täytyy mennä hakemaan apua,kun edelleen on univaikeuksia,en tahdo jaksaa tehdä mitään ja olen jotenkin erakoitunut vaikka olen luonteeltani sosiaalinen :/
Onko kellään samanlaisia kokemuksia ? Miten olette pärjänneet kohtauksien kanssa ?